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- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (6)
- BWL - Investition und Finanzierung (2)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (2)
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Customer Centric Business Models, two steps beyond Customer Relation Management
An Investigation in the process gap between "Customer Relation Management" and "Supply Chain Management"©2003 Masterarbeit -
Customer Experience Management
Konzeption eines entscheidungsorientierten Managementansatzes im B2B-Dienstleistungsbereich©2014 Masterarbeit -
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Open Source Customer Relationship Management Solutions
Potential for an Impact of Open Source CRM Solutions on Small- and Medium Sized Enterprises©2008 Bachelorarbeit -
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IT - Qualitätsmanagement bei Customer Relationship Management
©2012 Diplomarbeit -
Customer Profitability Analysis - Today
©1996 Diplomarbeit -
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Customer Satisfaction Measurement on the Internet
©1999 Diplomarbeit -
Customer Relationship Management als ganzheitliche Unternehmensstrategie
Konzeption eines erfolgreichen Kundenbindungsprogramms für den Einzelhandel©2005 Diplomarbeit -
Increasing competition and changing customer behavior in the German financial services sector
An analysis of market trends and their consequences for the business model of cooperative banks©2006 Masterarbeit -
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Social Software im Customer Relationship Management der chemischen Industrie
Unter besonderer Berücksichtigung der Weblog-, Community-, Wiki- und Foren-Technologie©2008 Diplomarbeit -
Beschwerdemanagement als Instrument der Customer Integration
©1997 Diplomarbeit -
Customer Relationship Management (CRM)
©2006 Diplomarbeit -
"almost customers" als Zielgruppe für das Interessentenmanagement
©2004 Diplomarbeit -
Blauwestad
Recreation and Tourism in the Blauwestad - Monitoring and customer research©2008 Bachelorarbeit