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- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (7)
- BWL - Investition und Finanzierung (7)
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (3)
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Financing patterns of European Buy-Outs
©2004 Diplomarbeit -
Open Buying on the Internet: Potentiale eines Standards im eBusiness
©2000 Diplomarbeit -
Benchmarking im Marketing
Theoretische Grundlagen, Konzeption eines Leitfadens und praktische Anwendung©1997 Diplomarbeit -
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The E-Commerce: Myth or Light in the Darkness
Important Factors in developing a successful E-Commerce Strategy with an Emphasis on Business-to Business©2000 Bachelorarbeit -
Nachfragemacht im deutschen Lebensmitteleinzelhandel
©2008 Diplomarbeit -
Markenführung im B2B-Sektor am Beispiel von Ingredient Branding
Systematisierung der B2B-Strategie 'Ingredient Branding' unter Berücksichtigung von derzeitigen Entwicklungen sowie Best Practices für eine erfolgreiche Umsetzung©2005 Diplomarbeit -
Möglichkeiten und Grenzen eines Bonusprogramms zur Kundenbindung
Dargestellt am Beispiel der Vodafone D2 GmbH©2002 Diplomarbeit -
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Das Internet als Instrument zur Steigerung der Kundenzufriedenheit
©2000 Diplomarbeit -
Social Media Marketing
©2011 Studienarbeit -
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Electronic Real Estate in Europe
View and Contrast of the Approaches of Germany and United Kingdom©2007 Masterarbeit -
Balancing Cultural and Corporate Identity Aspects in Standardising and/or Localising Websites
A Contingency Approach©2005 Diplomarbeit -
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Do Southern English airline passangers consider airlines` environmental commitment/policy in their purchase decision making?
And can airlines gain a competitive advantage by being environmentally responsible?©2007 Bachelorarbeit -
Technical Analysis - Myth or Magic?
©2010 Masterarbeit -
How important is Web 2.0 for the tourism sector and how can the industry apply to this trend?
Business Research Project©2009 Bachelorarbeit -
Will Predictive Behavioral Targeting Change Online & Direct Marketing Ways?
©2009 Masterarbeit -
Credit Default Swap Trading Strategies
©2010 Diplomarbeit -
Procurement Decisions in the Airline Industry
A Real Options Approach and the Bargaining Problem©2009 Masterarbeit -
European spirit, adaption to market economy and national identity in Poland and Ukraine
National culture and its influence on the European Integration, advertising and entrepreneurship©2008 Masterarbeit -
Chinese Dual-Class Shares Listed in Hong Kong and Mainland China
An Analysis of the Price Discount for H- versus A-Shares©2007 Masterarbeit -
Web 2.0: User-Generated Content in Online Communities
A theoretical and empirical investigation of its Determinants©2007 Bachelorarbeit