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Internet
Leitfaden, Möglichkeiten und Konsequenzen der Integration des Internet in den Marketing-Management Prozeß©1997 Diplomarbeit -
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The impact of a strong global Employer Brand in the war for talent
©2009 Bachelorarbeit -
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Global Advertising in a Cultural Context
©2008 Diplomarbeit -
The label can give (imaginary) wings: The Placebo Effect of Energy Drinks
©2007 Diplomarbeit -
Cause-Related Marketing
Relevance and Application in British Cancer Charities - A Case Study Approach©2002 Diplomarbeit -
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Mass Customisation
The impact of mass customisation-technologies on the clothing industry - focusing on the UK and Germany©1998 Diplomarbeit -
Let's trade fair in the textiles and sportswear industry
©1998 Diplomarbeit -
User Buyer Behavior in the World Wide Web
An international empirical survey exploring the WWW Buyer Behavior of Users in Germany and the U.S.©1996 Diplomarbeit -
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Linking Conjoint Analysis and QFD
Analyzing and Extending Conjoint Analytical Methodologies to Support Large Industrial Applications©1998 Diplomarbeit -
Customer Satisfaction Measurement on the Internet
©1999 Diplomarbeit -
An analysis of "Product Placement" as a strategic communication instrument
With particular regard to its effects on viewers of cinema and television film©1998 Diplomarbeit -
Marketing on the Internet and the implications of new technologies
Marketing strategies for Business-to-Consumer Electronic Commerce and the strategic implications of software agents and XML©1998 Diplomarbeit -
Sortimentspolitische Gestaltungsmöglichkeiten beim Lebensmitteldiscounter
Unter besonderer Berücksichtigung der Nachfrage©1995 Diplomarbeit -
Haben Fußball-Testimonials eine bessere Performance?
©2013 Bachelorarbeit -
Markenpolitik Internationaler Unternehmungen
©1995 Diplomarbeit -
Just-in-Time Information Feeding
Chancen und Herausforderungen für den Online Handel©2017 Masterarbeit -
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Markenmanagement: Von der Unternehmensmarke zur Markenpersönlichkeit
Eine konzeptionelle Weiterentwicklung eines Messinstruments der Markenpersönlichkeit©2010 Bachelorarbeit -
Crossmedia – Integration von Online und Offline im Dialogmarketing
Eine Untersuchung des Status Quo in der Praxis©2011 Masterarbeit -