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Arbeitsrechtliche Aspekte von Radio Frequency Identification (RFID)
©2006 Akademische Arbeit -
Radio Frequency Identification
Möglichkeiten und Problemfelder in der operativen Planung©2005 Fachbuch -
Doubler/Amplifier Building Block for CW-Radar
©2009 Masterarbeit -
RFID und Verbraucherschutz: Vorteile und Risiken der Technologie
©2011 Diplomarbeit -
Bedeutung und Anwendungsgebiete des RFID-Systems
Werden Verbraucher zunehmend zu gläsernen Menschen und wie können sie sich vor Datenmissbrauch schützen?©2008 Diplomarbeit -
Using Additional Information in Streaming Algorithms
©2016 Masterarbeit -
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Analyse des Einsatzpotenzials von RFID im Rahmen des Supply Chain Event Management
Analysis of the potential uses of RFID in SCEM©2008 Diplomarbeit -
Stand der Technik und Anwendungsbereiche der RFID-Technologien
©2005 Diplomarbeit -
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Ubiquitous Computing and the Impact on Information Economy
©2003 Diplomarbeit -
Multiplexing of Singleplex Real-Time-PCR Assays into Duplexes and Triplexes
©2009 Bachelorarbeit -
Optical Properties of metallized DNA
©2007 Diplomarbeit -
Destination Image - Do Berlin´s tourist authorities have to consider cultural segmentation when developing marketing strategies relating to the place´s image in an era that refers to the global tourist?
An exploratory study of Arab-Islamic and Protestant European youths` pre-visitation image©2008 Masterarbeit -
Reputation Management in Small and Medium-sized Enterprises
Analysis and evaluation of the use of Reputation Management. A survey of Small and Medium-sized Enterprises in Germany.©2007 Masterarbeit -
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Critical Success Factors of Mobile Payment
©2002 Masterarbeit -
Guiding of electromagnetic energy in subwavelength periodic metal structures
©2003 Doktorarbeit / Dissertation -
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The Influence of an Air Exposure on the Secondary Electron Yield of Copper
©1997 Diplomarbeit -
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Finite Element Study of Plane Wave Acoustic Phenomena in Ducts
©1998 Masterarbeit -
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