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- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (3)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (3)
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (3)
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Marketing du tourisme durable
Developpement d´une strategie convenable pour les entreprises touristiques canadiennes sur le marché allemand des voyages©1998 Diplomarbeit -
Marketing on the Internet and the implications of new technologies
Marketing strategies for Business-to-Consumer Electronic Commerce and the strategic implications of software agents and XML©1998 Diplomarbeit -
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Real Options and Corporate Strategy
Aligning Strategic Decision Making and Resource Allocation with the Markets©2000 Diplomarbeit -
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Crossmedia-Strategien
Die Bedeutung des medienübergreifenden Dialogs für das TV-Marketing©2002 Diplomarbeit -
Questioning Strategies in Marketing Research Questionnaires
©2000 Diplomarbeit -
Strategien zur Internationalisierung des Marketing im Mittelstand
Untersucht am Beispiel eines mittelständischen Maschinenbauunternehmens©2003 Diplomarbeit -
The effective reorganization of BMW Group applied to the New MINI
New strategies in the automotive manufacturing processes, sales and marketing©2003 Bachelorarbeit -
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Market Entry Strategies for German Companies in Russia
©2007 Masterarbeit -
Destination Image - Do Berlin´s tourist authorities have to consider cultural segmentation when developing marketing strategies relating to the place´s image in an era that refers to the global tourist?
An exploratory study of Arab-Islamic and Protestant European youths` pre-visitation image©2008 Masterarbeit -
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Die Spiele sind eröffnet: Video- und Computerspiele als Kommunikationskanal
Eine empirische Studie zur Akzeptanz von In-Game Marketing im Kontext unterschiedlicher Placement-Strategien und am Bildschirm dargestellter Handlungsräume©2006 Diplomarbeit -
Marketing-Strategien für exotische Produkte
Potentialanalyse am Beispiel von Kaffee©2012 Studienarbeit