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- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (5)
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Real Options and Corporate Strategy
Aligning Strategic Decision Making and Resource Allocation with the Markets©2000 Diplomarbeit -
Make-or-Buy-Strategien im Dienstleistungsbereich
Eine Feasibility-Analyse am Beispiel der Lufthansa Cargo AG©1996 Diplomarbeit -
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Konzeption für eine Make-or-Buy-Entscheidung im Fertigungsbereich
Am Beispiel der Gießerei XY©2003 Diplomarbeit -
It's not what a leader does, it's what you make of it
Implicit Personality Theories, Leadership Prototypes, and Cultural Differences in Trait Inferences between Germany and Great Britain©2003 Diplomarbeit -
Make-or-Buy Entscheidung im Travel Management
Eine Analyse optionaler Organisationsformen für Geschäftsreisen©2003 Diplomarbeit -
Basel II und MaK - Anforderungen und Auswirkungen auf den Bankensektor
Hilfestellung durch den Steuerberater©2004 Diplomarbeit -
Make-or-buy des Rechnungswesens in KMU
©2005 Diplomarbeit -
The Influence of Business Associations in the European Decision Making Process
A Case Study of the European Chamber of Commerce and Industry (Eurochambres)©2000 Diplomarbeit -
Make-and-Buy-Entscheidungen in der Medienbranche
©2005 Diplomarbeit -
The United Nations and Conflict Prevention in the Post Cold War Era
Constraints to Effective Policy Making and Implementation©2005 Magisterarbeit -
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Make-or-buy-Entscheidungen im Bankensektor
Einführung eines Investitionscontrollinginstruments für das Druckmanagement der Vereinigten Volksbank e.G. Limburg©2007 Diplomarbeit -
Screwball-Comedies als Produkt ihrer Zeit
'Don`t make them sexual - make them crazy instead'©1997 Magisterarbeit -
Do Southern English airline passangers consider airlines` environmental commitment/policy in their purchase decision making?
And can airlines gain a competitive advantage by being environmentally responsible?©2007 Bachelorarbeit -
A study of eco-labelling in Spain and tourism decision making
The German experience©2009 Bachelorarbeit -
Improving Management Decision Making
Critically evaluate the extent to which insights from behavioural economics may improve strategic decision-making in organisations©2013 Essay