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Kundenzufriedenheit
Operationalisierung und Messung im Rahmen des Electronic Commerce©1998 Diplomarbeit -
Quality Function Deployment (QFD) für Dienstleistungen: Kundennutzenmessung mittels Adaptiver und Hierarchischer Conjoint-Analyse
Am Beispiel öffentlicher Personennahverkehr (ÖPNV)©1998 Diplomarbeit -
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Customer Satisfaction Measurement on the Internet
©1999 Diplomarbeit -
Linking Conjoint Analysis and QFD
Analyzing and Extending Conjoint Analytical Methodologies to Support Large Industrial Applications©1998 Diplomarbeit -
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Rechtliche Aspekte des Database-Marketing
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Mass Customisation
The impact of mass customisation-technologies on the clothing industry - focusing on the UK and Germany©1998 Diplomarbeit -
Cause-Related Marketing
Relevance and Application in British Cancer Charities - A Case Study Approach©2002 Diplomarbeit -
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Permission Marketing
Entwicklung und Perspektiven des erlaubnisbasierten E-Mail-Marketings©2008 Bachelorarbeit -
The impact of a strong global Employer Brand in the war for talent
©2009 Bachelorarbeit -
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Gesundheitsmarketing als Bestandteil des Dienstleistungsmarketing
©2005 Diplomarbeit