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"almost customers" als Zielgruppe für das Interessentenmanagement
©2004 Diplomarbeit -
Increasing competition and changing customer behavior in the German financial services sector
An analysis of market trends and their consequences for the business model of cooperative banks©2006 Masterarbeit -
Customer Relationship Management (CRM)
©2006 Diplomarbeit -
Social Software im Customer Relationship Management der chemischen Industrie
Unter besonderer Berücksichtigung der Weblog-, Community-, Wiki- und Foren-Technologie©2008 Diplomarbeit -
Open Source Customer Relationship Management Solutions
Potential for an Impact of Open Source CRM Solutions on Small- and Medium Sized Enterprises©2008 Bachelorarbeit -
Blauwestad
Recreation and Tourism in the Blauwestad - Monitoring and customer research©2008 Bachelorarbeit -
Customer Relationship Management als ganzheitliche Unternehmensstrategie
Konzeption eines erfolgreichen Kundenbindungsprogramms für den Einzelhandel©2005 Diplomarbeit -
IT - Qualitätsmanagement bei Customer Relationship Management
©2012 Diplomarbeit -
Customer Experience Management
Konzeption eines entscheidungsorientierten Managementansatzes im B2B-Dienstleistungsbereich©2014 Masterarbeit