-
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (11)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (4)
- BWL - Investition und Finanzierung (4)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (3)
- BWL - Handel und Distribution (2)
- BWL - Controlling (2)
- Führung und Personal - Sonstiges (2)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (1)
- Informatik - Software (1)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (1)
- Führung und Personal - Personalführung (1)
- Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management (1)
- BWL - Sonstiges (1)
- Führung und Personal - Mitarbeitermotivation (1)
- Ingenieurwissenschaften - Maschinenbau (1)
- Informatik - Internet, neue Technologien (1)
- Tourismus - Hotelmanagement (1)
-
A Strategy for the Management of Digital Information Products
Customer Integration and Customer Involvement©2006 Masterarbeit -
-
Distributed Object-Oriented Architectures: Sockets, Java RMI and CORBA
©2005 Diplomarbeit -
The Spartanburg Plant Investment by BMW AG
Financial reasons for building the U.S. plant©2003 Bachelorarbeit -
-
-
-
-
Increasing Customer Loyalty via Mobile Customer Relationship Management
©2002 Diplomarbeit -
Loyalty Management in the Airline Industry
©2002 Bachelorarbeit -
Derivatives as an instrument of financial management in international companies
©2003 Magisterarbeit -
-
Kulturelle Unterschiede im Bereich Mitarbeiterführung und -motivation zwischen Österreich und Rumänien
Fallstudie einer rumänischen Waffelfabrik©2000 Diplomarbeit -
International E-Business
Building Online Customer Loyality with Relationship Management©2001 Diplomarbeit -
-
Job Selection for Teleworking
A Procedure for the Assessment of the Suitability of Roles for Teleworking by Means of Process Models©2000 Diplomarbeit -
-
Erfolgsfaktoren bei der Einführung von Zielvereinbarungen in Unternehmen
©2006 Diplomarbeit -
Das Produkt Stadt und seine Zielgruppen
Stadtmarketing am Beispiel der Kampagne 'be Berlin' unter besonderer Berücksichtigung der Zielgruppen der Ortsansässigen und damit verbundene Ziele©2008 Bachelorarbeit -
Marketing Events as a Supportive Tool for Customer Loyalty
©2002 Diplomarbeit -
How does corporate culture influence the effective transfer of knowledge?
Taking the case of the consulting industry©2000 Diplomarbeit -
Investor Relations and Corporate Reporting
An empirical analysis of 10-DAX companies©2008 Masterarbeit -
Achieving Business Value in Information Security
©2001 Diplomarbeit -
-