-
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (7)
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (4)
- Informatik - Angewandte Informatik (2)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (1)
- BWL - Handel und Distribution (1)
- Ingenieurwissenschaften - Nachrichtentechnik / Kommunikationstechnik (1)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Internationale Beziehungen (1)
- BWL - Marktforschung (1)
- Amerikanistik - Literatur (1)
-
-
-
Open Source Customer Relationship Management Solutions
Potential for an Impact of Open Source CRM Solutions on Small- and Medium Sized Enterprises©2008 Bachelorarbeit -
Cultural Differences as a Hidden Hurdle to Successful Business
Doing Business Between Germany and Spain©2011 Bachelorarbeit -
Guideline for the Development of Chinese Suppliers
Improving the Buyer Supplier Relationship using the Balanced Scorecard©2006 Diplomarbeit -
Voraussetzungen und Möglichkeiten eines individuellen Marketing im Internet
©1999 Diplomarbeit -
Möglichkeiten der Kundenbindung durch Personalisierung von Webseiten
©1998 Diplomarbeit -
Die Bedeutung von Virtual Communities für das Marketing
Insbesondere für das Electronic Shopping©1999 Diplomarbeit -
Möglichkeiten und Grenzen des individuellen Kundenmarketing
©1996 Diplomarbeit -
-
-
Group Dynamics
The Nature of Groups & Dynamics of Informal Groups and Dysfunctions©2009 Studienarbeit -
-
-
Irrational Indian-Chinese energy security relations?
Who are the rational actors gaining from mutual distrust?©2010 Studienarbeit -
-
Procurement Decisions in the Airline Industry
A Real Options Approach and the Bargaining Problem©2009 Masterarbeit -
-
Using Social Semantic Web Data for Privacy Policies
©2009 Bachelorarbeit -
Data portability and relation management in social web applications
©2008 Bachelorarbeit