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Product Placement von Automobilherstellern in internationalen Kinofilmen
Vergleich mit anderen Kommunikationsinstrumenten und Diskussion am Beispiel der Volksrepublik China©2006 Diplomarbeit -
Das Produkt Stadt und seine Zielgruppen
Stadtmarketing am Beispiel der Kampagne 'be Berlin' unter besonderer Berücksichtigung der Zielgruppen der Ortsansässigen und damit verbundene Ziele©2008 Bachelorarbeit -
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Analytic and Strategic Approaches to the Development of International (European) Markets
Taking the Example of the US-Pixel-Magic Imaging Company©2000 Diplomarbeit -
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Employer Branding
A holistic concept of Strategic Brand Management for attracting and retaining a companys Right Potentials - with the example of Degussa AG©2006 Diplomarbeit -
IMC: strong in theory but struggling in practice
Practical guidance for the adaptation of IMC©2006 Bachelorarbeit -
Balancing Cultural and Corporate Identity Aspects in Standardising and/or Localising Websites
A Contingency Approach©2005 Diplomarbeit -
Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International©2005 Diplomarbeit