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Customer Relationship Management (CRM)
©2006 Diplomarbeit -
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Couponing im Lebensmitteleinzelhandel
©2003 Diplomarbeit -
Strategies and Structure of the Luxury Clothing and Accessories Sector
A Critical Analysis based on Porter's Five Forces Model©2002 Diplomarbeit -
Cross-Cultural Differences
American, German, Japanese and Chinese Nagotiation styles©2007 Diplomarbeit -
India as Destination for Western retailers
Opportunities, Challenges and Strategic Decisions©2008 Diplomarbeit -
European spirit, adaption to market economy and national identity in Poland and Ukraine
National culture and its influence on the European Integration, advertising and entrepreneurship©2008 Masterarbeit -
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Opportunities and Drawbacks of Extended Opening Hours versus Online Shopping in the German Food Trade
On the Basis of a Consumer Behaviour Analysis©2003 Diplomarbeit -
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Der Zusammenhang zwischen der Abgabe einer Kundenempfehlung und dem Variety Seeking Verhalten des Kommunikators
Eine experimentelle Untersuchung©2007 Diplomarbeit -
Mystery Shopping als Instrument zur Bewertung von Dienstleistungsqualität
Eine kritische Analyse©2003 Diplomarbeit -
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Messung der Zufriedenheit von Werkstattkunden im Automobilhandel zur Erkennung von Kundenbindungspotentialen
Dargestellt am Beispiel der Firma Waldhausen & Bürkel©1998 Diplomarbeit