-
- Tourismus - Sonstiges (14)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (9)
- BWL - Marktforschung (2)
- Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media (2)
- Geowissenschaften / Geographie - Wirtschaftsgeographie (1)
- Kulturwissenschaften - Sonstiges (1)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (1)
- Tourismus - Hotelmanagement (1)
-
-
Social Media als neuer strategischer Ansatz im Tourismus-Marketing
©2010 Masterarbeit -
Lahntalprojekt 2000
Planung einer Untersuchung zum Rad- und Boottourismus im Lahntal©2002 Diplomarbeit -
Von der touristischen Kostenrechnung zum Preismanagement
©2008 Diplomarbeit -
Online-Registrierung: Neue Marketingaspekte für Kongress- und Tagungsstätten
©1999 Diplomarbeit -
Analysis of and Recommendations for Kenya's Tourism Sector
©2009 Bachelorarbeit -
How important is Web 2.0 for the tourism sector and how can the industry apply to this trend?
Business Research Project©2009 Bachelorarbeit -
-
Do Southern English airline passangers consider airlines` environmental commitment/policy in their purchase decision making?
And can airlines gain a competitive advantage by being environmentally responsible?©2007 Bachelorarbeit -
Women's advancement in the German hospitality industry despite of the glass ceiling
©2010 Bachelorarbeit -
FIFA World CUP TM 2010 in South Africa: Short- and long-term impacts on tourism
©2010 Studienarbeit -
Blauwestad
Recreation and Tourism in the Blauwestad - Monitoring and customer research©2008 Bachelorarbeit -
-