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Improving supply chain performance through an integrated planning concept
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Marketing Concept for the Friedrich Naumann Foundation
On the Example of the Regional Office of Johannesburg, Republic of South Africa©2003 Diplomarbeit -
Development and implementation of a Service Access Concept
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Employer Branding
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Identification of financial success criteria and development of a concept to measure environmental and social impact©2008 Diplomarbeit -
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A Project Management Methodology for Multimedia Projects
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IMC: strong in theory but struggling in practice
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The Language of Pictures in Print Media Advertising
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Volunteer Tourism
The Field for Product Innovations and a Platform for new Alliances for Sustainable Development in Tourism©2008 Masterarbeit -
Das Produkt Stadt und seine Zielgruppen
Stadtmarketing am Beispiel der Kampagne 'be Berlin' unter besonderer Berücksichtigung der Zielgruppen der Ortsansässigen und damit verbundene Ziele©2008 Bachelorarbeit -
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Geoinformation und Immobilienmarketing
Die Immobilie als Geo-Objekt im Rahmen eines Webbasierten Immobilienmarketings am Beispiel der Liegenschaftsfonds Berlin GmbH & Co. KG©2003 Diplomarbeit -
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Potential of asset-backed securities for private investors
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Development of an IT-Security Performance Measurement System
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