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- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (5)
- BWL - Investition und Finanzierung (3)
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (3)
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The New Market Indonesia
Analysis about the Economic, Political and legal System especially for Small and Middle Exporting Companies (gekürzt um firmeninterne Daten)©1997 Diplomarbeit -
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Marketing Models im eCommerce für B2B-Unternehmen im Small & Business Medium
©2000 Diplomarbeit -
Consequences of basel II for small and mid-sized enterprises
©2002 Studienarbeit -
Small and medium-sized enterprises, globalization and the internet
©2002 Masterarbeit -
Language and Business
International Communication Strategies in Saxon Small and Medium-Sized Companies©2004 Doktorarbeit / Dissertation -
Growth Crisis Mitigation through ICT
A cross-sectoral trend analysis of small firms conducted in the eastern part of Germany©2005 Masterarbeit -
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Open Source Customer Relationship Management Solutions
Potential for an Impact of Open Source CRM Solutions on Small- and Medium Sized Enterprises©2008 Bachelorarbeit -
Die Bilanzierung immaterieller Vermögenswerte nach HGB und IFRS im Vergleich mit künftig geltenden Rechtsnormen unter Berücksichtigung ausgewählter Aspekte der Prüfung von immateriellen Gütern
IFRS für SMW / Small and Medium Sized Entities & BilMoG Bilanzrechtsmodernisierungsgesetz©2008 Diplomarbeit -
A study of the different aspects of staff retention strategies
A comparison between small, medium and large German knowledge companies©2003 Masterarbeit -
International Financial Reporting Standards für Klein- und Mittelunternehmen
Ein Vergleich der für die Klein- und Mittelunternehmen wesentlichsten in Verwendung stehenden UGB Richtlinien mit den vorgeschlagenen IFRS for Small and Medium-sized Entities©2009 Masterarbeit -
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Bedeutung, Chancen und Risiken des Small Talks im Vertrieb
©2010 Studienarbeit -
Reputation Management in Small and Medium-sized Enterprises
Analysis and evaluation of the use of Reputation Management. A survey of Small and Medium-sized Enterprises in Germany.©2007 Masterarbeit