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Einflußfaktoren des Erfolgs von line extensions im Konsumgütermarketing
©1996 Diplomarbeit -
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Cause-Related Marketing
Relevance and Application in British Cancer Charities - A Case Study Approach©2002 Diplomarbeit -
Die Kulturgeschichte und Entwicklung der Popkultur Techno in Berlin seit ihren Anfängen
Kulturelle Identität, Protest, Abschottung, selbstinszenatorischer Erfindungsreichtum und seine Vermarktung©1997 Magisterarbeit -
BOT-Projects in Asia
Impact Study of an Efficient Risk Management during Build-Operate-Transfer Projects in the Infrastructure Sector©2006 Diplomarbeit -
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Managing Dynamic Capabilities in Alliance Portfolios
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Analysis and Visualization of Biological Publication Data
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A Remote Sensing and GIS-based model of avian species habitat and its potential as a part of an environmental monitoring programme
©2002 Doktorarbeit / Dissertation -
Pattern-based Evaluation of IBM WebSphere BPEL
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Cultural Knowledge
An Ethical Deconstruction of the Concept as a Foundation for Respect for Cultural Differences from a Post-Colonial and Levinasian Perspective©2010 Masterarbeit -
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Zahlungsbereitschaften für Markentransfers
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