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Auswirkungen des Electronic Commerce auf die Markierung von Konsumgütern
©1999 Diplomarbeit -
Customer Satisfaction Measurement on the Internet
©1999 Diplomarbeit -
Linking Conjoint Analysis and QFD
Analyzing and Extending Conjoint Analytical Methodologies to Support Large Industrial Applications©1998 Diplomarbeit -
The Global Semiconductor Industry
©2000 Bachelorarbeit -
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Mass Customisation
The impact of mass customisation-technologies on the clothing industry - focusing on the UK and Germany©1998 Diplomarbeit -
Mass Customization und One-to-One Marketing
Eine generelle Untersuchung des Themas in Bezug auf alle Branchen unter spezieller Berücksichtigung des Health-Care Bereichs©2000 Diplomarbeit -
Der Automobilhandel in Deutschland und die Änderungswirkung des Internet
©2001 Diplomarbeit -
Customization bei Portal Sites
Bedeutung und Einsatzmöglichkeiten zur Generierung von Traffic im Business-to-Consumer Bereich©1999 Diplomarbeit -
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Cause-Related Marketing
Relevance and Application in British Cancer Charities - A Case Study Approach©2002 Diplomarbeit -
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Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International©2005 Diplomarbeit -
Employer Branding
A holistic concept of Strategic Brand Management for attracting and retaining a companys Right Potentials - with the example of Degussa AG©2006 Diplomarbeit -
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IMC: strong in theory but struggling in practice
Practical guidance for the adaptation of IMC©2006 Bachelorarbeit -
Analytic and Strategic Approaches to the Development of International (European) Markets
Taking the Example of the US-Pixel-Magic Imaging Company©2000 Diplomarbeit -
The impact of a strong global Employer Brand in the war for talent
©2009 Bachelorarbeit -
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