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Putting the restructuring process of a company into practice
A guide for the production industry©1997 Doktorarbeit / Dissertation -
The implementation of the Southern African Development Community (SADC) Protocol on Trade
Possible trends for intraregional trade for the countries of a heterogeneous region©1998 Diplomarbeit -
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Transaction to a Common Currency: Journey to an Unknown Destination?
Future of Monetary Arrangements in Europe©1994 Diplomarbeit -
Cultural Factors in Multinational Enterprise Location
The Case of Foreign Direct Investment in Thailand©1998 Diplomarbeit -
An analysis of "Product Placement" as a strategic communication instrument
With particular regard to its effects on viewers of cinema and television film©1998 Diplomarbeit -
Virtual Communities im Internet
Möglichkeiten und Grenzen ihrer Nutzung für Marketing und andere Unternehmensfunktionen©1998 Diplomarbeit -
Customer Satisfaction Measurement on the Internet
©1999 Diplomarbeit -
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Kundenbindung im Internet und Electronic Commerce
©1999 Diplomarbeit -
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Die Bedeutung von Virtual Communities für das Marketing
Insbesondere für das Electronic Shopping©1999 Diplomarbeit -
Finite Element Study of Plane Wave Acoustic Phenomena in Ducts
©1998 Masterarbeit -
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Internet Communities im Musikinstrumentenfachhandel
©1999 Diplomarbeit -
Ireland's future in the european union
©1995 Diplomarbeit -
Word-of-Mouth: Influences on the choice of Recommendation Sources
©1998 Magisterarbeit -
Virtuelle Communities
Systematiserung virtueller Communities und Entwicklung eines Vorgehensmodells zur Realiserung von virtuellen Communities©1999 Diplomarbeit -
Communication of global companies with the capital market
©1998 Doktorarbeit / Dissertation -
Cause-Related Marketing
Relevance and Application in British Cancer Charities - A Case Study Approach©2002 Diplomarbeit -
Digital Interactive Installations
Programming interactive installations using the software package Max/MSP/Jitter©2006 Diplomarbeit -
Impact of Overoptimism and Overconfidence on Economic Behavior
Literature Review, Measurement Methods and Empirical Evidence©2007 Diplomarbeit -
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Chancen und Risiken für das Management von Brand Communities
©2007 Diplomarbeit -
Intercultural Trainings for German Expatriates going to China
©2005 Bachelorarbeit