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Marketing Models im eCommerce für B2B-Unternehmen im Small & Business Medium
©2000 Diplomarbeit -
Der Mark-to-Model-Ansatz in der Finanzkrise
©2009 Diplomarbeit -
Soziale Macht der Schönheit - Berufsschönheit - Model
©2005 Magisterarbeit -
Modeling Credit Risk and Pricing Credit Derivatives
©2001 Diplomarbeit -
Strategic Design of B2B e-Marketplace Business Models
10 Strategic Design Considerations©2001 Diplomarbeit -
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Analysis and Evaluation of the Eurex Repo Market Model
©2004 Diplomarbeit -
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360°-Feedback - Annäherung an ein Best-Practice-Model
©1999 Diplomarbeit -
Monte Carlo Methods applied to the Ising model
©2010 Bachelorarbeit -
Customer Centric Business Models, two steps beyond Customer Relation Management
An Investigation in the process gap between "Customer Relation Management" and "Supply Chain Management"©2003 Masterarbeit -
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Compensation models in Venture Capital Partnerships
©2002 Masterarbeit -
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Eliminating Waste: A Principal Agent Model with respect to Human Capital
©2005 Diplomarbeit -
Veränderungsprozesse gestalten mit Unterstützung des Consideo Modelers
©2009 Magisterarbeit -
Advanced Booking Model
Ermittlung der erwarteten Produkteigenschaften von 'Abenteuerreisen' und Eruierung der Kundeneinstellung gegenüber individualisierten Buchungsmöglichkeiten©2009 Diplomarbeit -
Corporate Governance, Executive Compensation Model
Langzeitkompensation von Wertsteigerung in klein- und mittelgroßen Unternehmen durch die nachhaltige, loyalitätsbezogene und erfolgsabhängige Einbindung von Schlüsselpersonen©2005 Diplomarbeit -
A Remote Sensing and GIS-based model of avian species habitat and its potential as a part of an environmental monitoring programme
©2002 Doktorarbeit / Dissertation -
Probabilistic Analysis of Multivariate GARCH Models
©2009 Studienarbeit -
Methods for Assessing Brand Value
A Comparison between the Interbrand Model and the BBDOs Brand Equity Evaluator model©2007 Masterarbeit -
Increasing competition and changing customer behavior in the German financial services sector
An analysis of market trends and their consequences for the business model of cooperative banks©2006 Masterarbeit -
Introduction of blockchain into the commodity trading process
Understanding the relationship between radical innovation and the value chain model in the case of commodity trading©2018 Masterarbeit