-
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (16)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (7)
- BWL - Investition und Finanzierung (7)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (6)
- Informatik - Software (4)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (4)
- BWL - Handel und Distribution (4)
- BWL - Marktforschung (2)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (2)
- Führung und Personal - Sonstiges (2)
- Informatik - Internet, neue Technologien (2)
- Medizin - Biomedizinische Technik (1)
- Informatik - Angewandte Informatik (1)
- Informatik - Programmierung (1)
- Führung und Personal - Personalführung (1)
- BWL - Unternehmensgründung, Start-ups, Businesspläne (1)
- Führung und Personal - Führungsstile (1)
- Amerikanistik - Sonstiges (1)
- BWL - Controlling (1)
- Pädagogik - Hochschulwesen (1)
- Ingenieurwissenschaften - Kunststofftechnik (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Entwicklungspolitik (1)
- BWL - Wirtschaftspolitik (1)
- Pharmazie (1)
- Psychologie - Entwicklungspsychologie (1)
- Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management (1)
- Anglistik - Literatur (1)
-
Förderung von Entrepreneurial Orientation in kleinen und mittleren Unternehmen zur Stärkung von Kreativität
Personalentwicklungsmaßnahmen für Managementteams©2009 Diplomarbeit -
Management by Value Orientation - Werteorientierte Mitarbeiterführung
Eine Antwort auf den gesellschaftlichen Wertewandel aus Unternehmenssicht©1998 Diplomarbeit -
Value-Orientation in der Marktkommunikation
Eine empirische Studie zur Werte-Orientierung in der Werbung©2001 Diplomarbeit -
-
A Design Pattern Oriented Programming Environment
©1999 Diplomarbeit -
Distributed Object-Oriented Architectures: Sockets, Java RMI and CORBA
©2005 Diplomarbeit -
Development of an Object-Orientated DEVS-Simulator with MATLAB®
©2003 Diplomarbeit -
Oriental and Postmodern Elements in Moulin Rouge!
©2007 Bachelorarbeit -
-
Customer-Oriented Quality Management in the Automotive Industry
In Cooperation with Saab Automobile AB, Trollhättan©2004 Masterarbeit -
The challenge of drafting purchase price adjustment clauses in merger & acquisition contracts
By way of guarantees, retrospective and future-oriented purchase price adjustment tools©2008 Magisterarbeit -
Le marketing relationnel dans le secteur du luxe
©2006 Diplomarbeit -
Student Services und Hochschulbindung
Theoretische Betrachtung im Lichte des Relationship Marketings und Ergebnisse einer empirischen Untersuchung an deutschen Hochschulen©2004 Masterarbeit -
Customer Centric Business Models, two steps beyond Customer Relation Management
An Investigation in the process gap between "Customer Relation Management" and "Supply Chain Management"©2003 Masterarbeit -
A Survey on Requirements Elicitation
©1998 Diplomarbeit -
-
HRM Issues for German Companies Establishing a Subsidiary in Indonesia
©2009 Masterarbeit -
A Strategy for the Management of Digital Information Products
Customer Integration and Customer Involvement©2006 Masterarbeit -
-
-
Political and Economic Change in the Automobile Industry
Strategic options taking the example Maserati©2008 Diplomarbeit -
Synthesis and Characterisation of New Polymerisable Mesogens Containing Fluorene Moieties
Sonogashira Cross Coupling©2006 Diplomarbeit -
Investor Relations and Corporate Reporting
An empirical analysis of 10-DAX companies©2008 Masterarbeit -
Methods for Assessing Brand Value
A Comparison between the Interbrand Model and the BBDOs Brand Equity Evaluator model©2007 Masterarbeit -
Balancing the Value-Based Corporate Scorecard
©2003 Diplomarbeit