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Messung der Markenstärke von Retail Brands
Mit Hilfe des Partial-Least-Squares-Verfahrens©2006 Diplomarbeit -
Handel und wirtschaftliche Entwicklung in LDCs - ein Paradox?
Theoretische Betrachtung der handelsinduzierten Wachstumseffekte im Hinblick auf die besondere Lage der Least Developed Countries©2009 Diplomarbeit -
Die Arbeitsmarktreformen in Deutschland
Hintergründe, Rahmenbedingungen, Folgen©2010 Bachelorarbeit -
Erfolgsfaktoren des Working Capital Managements
Case Study Industrieunternehmen (Frankreich)©2010 Diplomarbeit -
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Female immigrants and employment
An analysis of factors currently impeding integration of displaced women into the German labour market©2018 Bachelorarbeit -
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Equity Home Bias
©2011 Diplomarbeit -
Cultural Differences as a Hidden Hurdle to Successful Business
Doing Business Between Germany and Spain©2011 Bachelorarbeit -
German Inheritance and Gift Tax Reform 2009
Tax Burden on the Transfer of Business Assets©2009 Diplomarbeit -
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The level of protection provided by Chinese labour law
©2007 Diplomarbeit -
BOT-Projects in Asia
Impact Study of an Efficient Risk Management during Build-Operate-Transfer Projects in the Infrastructure Sector©2006 Diplomarbeit -
Customer Centric Business Models, two steps beyond Customer Relation Management
An Investigation in the process gap between "Customer Relation Management" and "Supply Chain Management"©2003 Masterarbeit -
Marketing on the Internet and the implications of new technologies
Marketing strategies for Business-to-Consumer Electronic Commerce and the strategic implications of software agents and XML©1998 Diplomarbeit -
Cultural Factors in Multinational Enterprise Location
The Case of Foreign Direct Investment in Thailand©1998 Diplomarbeit -
The impact of institutional factors on the representation of women in Parliament
A comparison between Britain and West Germany©1990 Diplomarbeit