-
- Didaktik - Allgemeine Didaktik, Erziehungsziele, Methoden (50)
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (29)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (22)
- BWL - Investition und Finanzierung (11)
- BWL - Handel und Distribution (10)
- Führung und Personal - Sonstiges (9)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (9)
- Tourismus - Sonstiges (8)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (5)
- Informatik - Software (5)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (5)
- Elektrotechnik (4)
- BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern (2)
- BWL - Controlling (2)
- BWL - Marktforschung (2)
- Jura - Europarecht, Völkerrecht, Internationales Privatrecht (2)
- Jura - Zivilrecht / Handelsrecht, Gesellschaftsrecht, Kartellrecht, Wirtschaftsrecht (1)
- BWL - Wirtschafts- und Sozialgeschichte (1)
- Physik - Sonstiges (1)
- Geowissenschaften / Geographie - Regionalgeographie (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Europäische Union (1)
- Amerikanistik - Sonstiges (1)
- VWL - Makroökonomie, allgemein (1)
- Agrarwissenschaften (1)
- Informatik - Theoretische Informatik (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Internationale Beziehungen (1)
- Medizin - Humangenetik (1)
- Kunst - Fotografie und Film (1)
- Führung und Personal - Personalführung (1)
- Tourismus - Hotelfach / Gaststättengewerbe (1)
- Informatik - Angewandte Informatik (1)
- Ingenieurwissenschaften - Wirtschaftsingenieurwesen (1)
- Ingenieurwissenschaften - Allgemeines (1)
- Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management (1)
- Kulturwissenschaften - Sonstiges (1)
- BWL - Sonstiges (1)
- Energiewissenschaften (1)
- Soziologie - Arbeit, Beruf, Ausbildung, Organisation (1)
- Soziologie - Kultur, Technik und Völker (1)
- Ingenieurwissenschaften - Schiffstechnik, Schiffsbau, Ozeantechnik (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Globalisierung, pol. Ökonomie (1)
- Führung und Personal - Mitarbeitermotivation (1)
- Ingenieurwissenschaften - Geotechnik (1)
- Ingenieurwissenschaften - Maschinenbau (1)
- Anglistik - Literatur (1)
- Informatik - Internet, neue Technologien (1)
- Tourismus - Hotelmanagement (1)
- Jura - Steuerrecht (1)
- BWL - Unternehmenskommunikation (1)
- BWL - Allgemeines (1)
- Ingenieurwissenschaften - Energietechnik (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Entwicklungspolitik (1)
- Amerikanistik - Literatur (1)
-
Internet
Leitfaden, Möglichkeiten und Konsequenzen der Integration des Internet in den Marketing-Management Prozeß©1997 Diplomarbeit -
-
The label can give (imaginary) wings: The Placebo Effect of Energy Drinks
©2007 Diplomarbeit -
Analytic and Strategic Approaches to the Development of International (European) Markets
Taking the Example of the US-Pixel-Magic Imaging Company©2000 Diplomarbeit -
-
Das Produkt Stadt und seine Zielgruppen
Stadtmarketing am Beispiel der Kampagne 'be Berlin' unter besonderer Berücksichtigung der Zielgruppen der Ortsansässigen und damit verbundene Ziele©2008 Bachelorarbeit -
Global Advertising in a Cultural Context
©2008 Diplomarbeit -
Nonparametric Inference of Utilites
Entropy Analysis with Applications to Consumer Theory©2006 Doktorarbeit / Dissertation -
Balancing Cultural and Corporate Identity Aspects in Standardising and/or Localising Websites
A Contingency Approach©2005 Diplomarbeit -
Accounting for brands according to US-GAAP and IAS
©2003 Diplomarbeit -
Analyse der Wahrnehmung von Markenarchitekturen in der Konsumgüterbranche
©2004 Diplomarbeit -
-
Language and Business
International Communication Strategies in Saxon Small and Medium-Sized Companies©2004 Doktorarbeit / Dissertation -
The Transforming Power of Business-to-Business Electronic Business
©2002 Diplomarbeit -
Female stereotypes as reflected in English advertising
©2003 Magisterarbeit -
Marketing Concept for the Friedrich Naumann Foundation
On the Example of the Regional Office of Johannesburg, Republic of South Africa©2003 Diplomarbeit -
Cause-Related Marketing
Relevance and Application in British Cancer Charities - A Case Study Approach©2002 Diplomarbeit -
Regional Marketing and the Strategic Market Planning Approach to Attract Business and Industry Case Study
Orange County, California, USA©2002 Diplomarbeit -
-
Let's trade fair in the textiles and sportswear industry
©1998 Diplomarbeit -
User Buyer Behavior in the World Wide Web
An international empirical survey exploring the WWW Buyer Behavior of Users in Germany and the U.S.©1996 Diplomarbeit -