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Das Call Center als innovatives Marketinginstrument
©1998 Diplomarbeit -
Database Marketing als Erfolgsfaktor moderner Call Center-Konzepte
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Passives Telefonmarketing
Das Call Center als Basis für erfolgreiches Direktmarketing ausgehend von einer Marktanalyse©1996 Diplomarbeit -
Incoming-Tourismus in Deutschland
Eine Analyse der Internetnutzung im Marketing der bundesländereigenen Tourismusorganisationen©2001 Diplomarbeit -
Wettbewerb im deutschen Telekommunikationsmarkt
Eine Branchenstrukturanalyse des Dienstegeschäftes©1998 Diplomarbeit -
Football World Cup 2010 in South Africa
A comparison between German football tourists' expectations and the planned tourism marketing activities of the venue Port Elizabeth©2008 Diplomarbeit -
Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International©2005 Diplomarbeit -
The Global Semiconductor Industry
©2000 Bachelorarbeit -
Marketing on the Internet and the implications of new technologies
Marketing strategies for Business-to-Consumer Electronic Commerce and the strategic implications of software agents and XML©1998 Diplomarbeit