-
- BWL - Investition und Finanzierung (3)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (2)
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (2)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (1)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Entwicklungspolitik (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Frieden und Konflikte, Sicherheit (1)
- Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media (1)
-
-
Creating Competitive Advantage with Electronic Commerce
A Study of the German Insurance Industry©1999 Masterarbeit -
Mass Customisation
The impact of mass customisation-technologies on the clothing industry - focusing on the UK and Germany©1998 Diplomarbeit -
Customer Centric Business Models, two steps beyond Customer Relation Management
An Investigation in the process gap between "Customer Relation Management" and "Supply Chain Management"©2003 Masterarbeit -
A Contribution to Reduce Oil Consumption
A Non-Conventional Cross-Sector Strategy towards Energy Efficiency and Sustainability for Developing Countries©2006 Masterarbeit -
Situativer Einsatz der Blue Ocean Strategy
Konzeptionelle Grundlagen, Anwendungsfelder und kritische Würdigung anhand ausgewählter Fallbeispiele©2009 Magisterarbeit -
Investment Strategies
How did different Investment Strategies perform when applied to an international portfolio?©2009 Masterarbeit -
-
Technical Analysis - Myth or Magic?
©2010 Masterarbeit -
Equity Home Bias
©2011 Diplomarbeit -
-
Entwicklung einer modellhaften Strategy Map für gesundheitstouristische Destinationen
Eine theoretische Betrachtung zur Nutzung einer Strategy Map bei der Entwicklung einer Strategie zum Eintritt in den zweiten Gesundheitsmarkt©2018 Masterarbeit