-
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (23)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (9)
- BWL - Investition und Finanzierung (7)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (4)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (2)
- Führung und Personal - Sonstiges (2)
- BWL - Handel und Distribution (2)
- Soziologie - Arbeit, Beruf, Ausbildung, Organisation (1)
- Psychologie - Arbeit, Betrieb, Organisation und Wirtschaft (1)
- BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern (1)
- BWL - Unternehmenskommunikation (1)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (1)
- BWL - Unternehmensforschung, Operations Research (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Frieden und Konflikte, Sicherheit (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Int. Organisationen u. Verbände (1)
- Informatik - Internet, neue Technologien (1)
- BWL - Marktforschung (1)
- Physik - Kernphysik, Teilchenphysik, Molekularphysik, Festkörperphysik (1)
- BWL - Controlling (1)
- Energiewissenschaften (1)
- Ingenieurwissenschaften - Maschinenbau (1)
-
-
Regional Marketing and the Strategic Market Planning Approach to Attract Business and Industry Case Study
Orange County, California, USA©2002 Diplomarbeit -
-
The Transforming Power of Business-to-Business Electronic Business
©2002 Diplomarbeit -
-
Employer Branding
A holistic concept of Strategic Brand Management for attracting and retaining a companys Right Potentials - with the example of Degussa AG©2006 Diplomarbeit -
-
IMC: strong in theory but struggling in practice
Practical guidance for the adaptation of IMC©2006 Bachelorarbeit -
Analytic and Strategic Approaches to the Development of International (European) Markets
Taking the Example of the US-Pixel-Magic Imaging Company©2000 Diplomarbeit