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Market potential of the Czech Republic for IT Consulting firms
Focus SAP Implementations©2000 Diplomarbeit -
Real Options and Corporate Strategy
Aligning Strategic Decision Making and Resource Allocation with the Markets©2000 Diplomarbeit -
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Online Market Research
Eine metaanalytische Betrachtung internetbasierter Marketingforschung©2000 Diplomarbeit -
Analysis and Evaluation of the Eurex Repo Market Model
©2004 Diplomarbeit -
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E-Markets
Eine Analyse des B2B-Handels im Internet aus der Perspektive des Buchverlages "Bibliographisches Institut & F.A. Brockhaus AG"©2001 Diplomarbeit -
Hedge Funds
Ein Überblick unter besonderer Berücksichtigung der Market Neutral und Hedged Strategies©2001 Diplomarbeit -
Communication of global companies with the capital market
©1998 Doktorarbeit / Dissertation -
The Impact of the Internet on the Marketing of Travel Intermediaries
©1998 Diplomarbeit -
Permission Marketing of Informediaries in M-Commerce Advertising
©2002 Diplomarbeit -
Relative Unernehmensbewertung mit Market Multiples
Eine Alternative zur DCF-Mehtode©2002 Lizentiatsarbeit -
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Regional Marketing and the Strategic Market Planning Approach to Attract Business and Industry Case Study
Orange County, California, USA©2002 Diplomarbeit -
Marketing Events as a Supportive Tool for Customer Loyalty
©2002 Diplomarbeit -
Marketing Concept for the Friedrich Naumann Foundation
On the Example of the Regional Office of Johannesburg, Republic of South Africa©2003 Diplomarbeit -
Questioning Strategies in Marketing Research Questionnaires
©2000 Diplomarbeit -
Cause-Related Marketing
Relevance and Application in British Cancer Charities - A Case Study Approach©2002 Diplomarbeit -
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"Eventually, you will bond for life"
A study of the relationship between Event Marketing and Customer Bonding©2003 Diplomarbeit -
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Unemployment and Labor Market Rigidities
Theory, Empirical Evidence and Recent Labor Market Reforms in Germany©2004 Diplomarbeit