-
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (20)
- BWL - Investition und Finanzierung (15)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (12)
- BWL - Handel und Distribution (9)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (7)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (6)
- Führung und Personal - Sonstiges (5)
- VWL - Makroökonomie, allgemein (4)
- Tourismus - Sonstiges (4)
- BWL - Controlling (2)
- Informatik - Künstliche Intelligenz (2)
- Anglistik - Literatur (2)
- Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management (2)
- BWL - Marktforschung (2)
- Politik - Internationale Politik und Länderanalysen (1)
- Informatik - Angewandte Informatik (1)
- Ingenieurwissenschaften - Bauingenieurwesen (1)
- Psychologie - Sozialpsychologie (1)
- Medien / Kommunikation - Film und Fernsehen (1)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (1)
- Elektrotechnik (1)
- Design (Industrie, Grafik, Mode) (1)
- Soziologie - Familie, Frauen, Männer, Sexualität, Geschlechter (1)
- Agrarwissenschaften (1)
- Ingenieurwissenschaften - Chemieingenieurwesen (1)
- BWL - Unternehmensforschung, Operations Research (1)
- Amerikanistik - Literatur (1)
- Medien / Kommunikation - Printmedien, Presse (1)
- Tourismus - Hotelfach / Gaststättengewerbe (1)
- BWL - Recht (1)
- Geowissenschaften / Geographie - Bevölkerungsgeographie, Stadt- u. Raumplanung (1)
- Ingenieurwissenschaften - Nachrichtentechnik / Kommunikationstechnik (1)
- Kulturwissenschaften - Sonstiges (1)
- Geowissenschaften / Geographie - Geologie, Mineralogie, Bodenkunde (1)
- Ingenieurwissenschaften - Wirtschaftsingenieurwesen (1)
- Ingenieurwissenschaften - Maschinenbau (1)
- Pädagogik - Schulpädagogik (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Frieden und Konflikte, Sicherheit (1)
- Jura - Steuerrecht (1)
- Ingenieurwissenschaften - Energietechnik (1)
- Amerikanistik - Sonstiges (1)
- Ingenieurwissenschaften - Computertechnik (1)
- Geowissenschaften / Geographie - Regionalgeographie (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Europäische Union (1)
- Touristik / Tourismus (1)
-
Female stereotypes as reflected in English advertising
©2003 Magisterarbeit -
-
Electronic Commerce over Multiple Platforms
A European Study in the Use of eCommerce©1999 Diplomarbeit -
Do Southern English airline passangers consider airlines` environmental commitment/policy in their purchase decision making?
And can airlines gain a competitive advantage by being environmentally responsible?©2007 Bachelorarbeit -
The contribution of NGOs to international conflict resolution
How did NGOs facilitate the Israeli-Palestinian negotiations in the early 1990s?©2008 Diplomarbeit -
Irish English: Frank McGuinness - Anne Devlin - Roddy Doyle - Vincent Woods
©2004 Diplomarbeit -
-
-
Temperature control on hot pots in the aluminium production
Analysis and Improvement©2003 Diplomarbeit -
A Project Management Methodology for Multimedia Projects
Analysis of Existing Strategies and Creation of a New Concept©2002 Diplomarbeit -
-
-
Technical Analysis - Myth or Magic?
©2010 Masterarbeit -
-
-
-
A study of eco-labelling in Spain and tourism decision making
The German experience©2009 Bachelorarbeit -
Methods for Assessing Brand Value
A Comparison between the Interbrand Model and the BBDOs Brand Equity Evaluator model©2007 Masterarbeit -
-
-
-
Factors Affecting the Implementation of a Total Productive Maintenance System (TPM)
A Case Study©2004 Diplomarbeit -
A Literature Review on the Impact of Investment in Human Capital on Economic Success
How do Human Resources Practices Affect Organisational Performance?©2004 Masterarbeit -
The takeover of Rover Group Ltd. by BMW AG
Goals, investments, mistakes and consequences of international investment decisions©2002 Bachelorarbeit -
Building Consumer Good Brands in China
From the Perspective of Enterprises from Western Countries©2004 Diplomarbeit