-
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (7)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (7)
- BWL - Marktforschung (5)
- BWL - Handel und Distribution (5)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (5)
- BWL - Investition und Finanzierung (4)
- Tourismus - Sonstiges (3)
- Tourismus - Hotelmanagement (2)
- BWL - Unternehmenskommunikation (2)
- Verkehrswissenschaft (1)
- VWL - Makroökonomie, allgemein (1)
- VWL - Sonstiges (1)
- Führung und Personal - Sonstiges (1)
- Betriebswirtschaftslehre (1)
- Mathematik - Statistik (1)
-
Effiziente Kapitalmärkte. Paradigma und kritische Analyse dieser Hypothese
©2016 Seminararbeit -
Vergleich von Residualgewinnkonzepten und Discounted Cash Flow-Methoden
Vor dem Hintergrund der wertorientierten Unternehmenssteuerung©2006 Diplomarbeit -
-
Complaint Management and Internal Marketing
The role and importance of Internal Marketing in Complaint Management Processes©2008 Bachelorarbeit -
An Approach to an Accountable Client-Communication Mix in the Banking Industry
Exemplified at WestLB AG©2007 Masterarbeit -
Destination Image - Do Berlin´s tourist authorities have to consider cultural segmentation when developing marketing strategies relating to the place´s image in an era that refers to the global tourist?
An exploratory study of Arab-Islamic and Protestant European youths` pre-visitation image©2008 Masterarbeit -
Open Source Customer Relationship Management Solutions
Potential for an Impact of Open Source CRM Solutions on Small- and Medium Sized Enterprises©2008 Bachelorarbeit