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The New Market Indonesia
Analysis about the Economic, Political and legal System especially for Small and Middle Exporting Companies (gekürzt um firmeninterne Daten)©1997 Diplomarbeit -
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Electronic Commerce für kleinere und mittelständische Handelsunternehmen
Eine Analyse der Chancen, Möglichkeiten und Risiken©1999 Diplomarbeit -
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Elektronische Geschäfte im Internet mit Schwerpunkt auf Konsumgüter
Empirische Studie "Das Einkaufsverhalten der Österreichischen Internetuser"©2000 Diplomarbeit -
Strategies and Structure of the Luxury Clothing and Accessories Sector
A Critical Analysis based on Porter's Five Forces Model©2002 Diplomarbeit -
Verbraucherschutz beim Internetshopping
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Opportunities and Drawbacks of Extended Opening Hours versus Online Shopping in the German Food Trade
On the Basis of a Consumer Behaviour Analysis©2003 Diplomarbeit -
Intercultural Issues in Online Communication: A German-Egyptian Comparison
©2006 Diplomarbeit -
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European spirit, adaption to market economy and national identity in Poland and Ukraine
National culture and its influence on the European Integration, advertising and entrepreneurship©2008 Masterarbeit -