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Cultural Factors in Multinational Enterprise Location
The Case of Foreign Direct Investment in Thailand©1998 Diplomarbeit -
Customer Satisfaction Measurement on the Internet
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A Design and Development Method for Artificial Neural Network Projects
©1995 Masterarbeit -
Sex sells?
Ein Experiment zur Wirkung weiblicher erotischer Stimuli auf Männer und Frauen in der Kinowerbung©1999 Diplomarbeit -
Linking Conjoint Analysis and QFD
Analyzing and Extending Conjoint Analytical Methodologies to Support Large Industrial Applications©1998 Diplomarbeit -
Global Advertising in a Cultural Context
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Do Southern English airline passangers consider airlines` environmental commitment/policy in their purchase decision making?
And can airlines gain a competitive advantage by being environmentally responsible?©2007 Bachelorarbeit -
United under SAP
The process of eliminating information islands for ThyssenKrupp in China (Zhongshan)©2008 Bachelorarbeit -
Political and Economic Change in the Automobile Industry
Strategic options taking the example Maserati©2008 Diplomarbeit -
Akquisitionen und Selbstüberschätzung
Eine empirische Studie des deutschen Marktes©2009 Bachelorarbeit -
Ursachenerklärungen in der politischen Kommunikation
Attributionen politischer Akteure am Beispiel der Landtagswahl 2010 in Nordrhein-Westfalen©2010 Bachelorarbeit -
Relevance of design patterns within web applications
©2010 Bachelorarbeit -
'Does Self-Compassion increase the Authenticity of a leader?'
How Self-Compassion can enhance Authentic Leadership Development©2013 Masterarbeit