-
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (3)
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (2)
- Informatik - Internet, neue Technologien (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Entwicklungspolitik (1)
- Informatik - Angewandte Informatik (1)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (1)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (1)
- Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Int. Organisationen u. Verbände (1)
-
Anforderungsanalyse für den erfolgreichen Launch von Websites
©2002 Diplomarbeit -
Cross-Media-Strategien bei Einführung von Online-Marken
©2000 Diplomarbeit -
Die Ökonomie des Digitalen Kinos
Analyse möglicher Geschäftsmodelle zur Implementierung digitaler Kinosysteme in Deutschland©2005 Diplomarbeit -
Total Quality Management For Micro-businesses in the Manufacturing Industry
©2008 Diplomarbeit -
Opportunism in supplier-buyer relationships
Establishing an effective governance structure in order to curtail unfair business practices©2006 Diplomarbeit -
European External Intelligence Co-Operation
Structures, Problems, Implications and Perspectives©2005 Masterarbeit -
Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International©2005 Diplomarbeit -
-
-
Electronic commerce as an instrument of international business activity
©2004 Magisterarbeit -
-
e-Government and e-Governance in Developing Countries
Preconditions for Their Implementation - A Case Study of Indonesia©2002 Diplomarbeit