-
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (34)
- BWL - Investition und Finanzierung (27)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (23)
- BWL - Handel und Distribution (19)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (11)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (7)
- Führung und Personal - Sonstiges (6)
- BWL - Controlling (5)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (5)
- VWL - Makroökonomie, allgemein (5)
- Informatik - Angewandte Informatik (4)
- Medien / Kommunikation - Printmedien, Presse (4)
- Elektrotechnik (4)
- Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management (4)
- BWL - Sonstiges (3)
- BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern (3)
- Informatik - Software (3)
- Informatik - Internet, neue Technologien (3)
- Tourismus - Sonstiges (3)
- Ingenieurwissenschaften - Bauingenieurwesen (3)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Int. Organisationen u. Verbände (2)
- BWL - Wirtschaftspolitik (2)
- Energiewissenschaften (2)
- Gesundheit - Pflegewissenschaft - Sonstiges (1)
- Jura - Zivilrecht / Handelsrecht, Gesellschaftsrecht, Kartellrecht, Wirtschaftsrecht (1)
- Gesundheit - Sport - Sportmedizin, Therapie, Prävention, Ernährung (1)
- Physik - Sonstiges (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Internationale Entwicklungen (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Entwicklungspolitik (1)
- Amerikanistik - Sonstiges (1)
- Medien / Kommunikation - Film und Fernsehen (1)
- Geowissenschaften / Geographie - Regionalgeographie (1)
- Chemie - Allgemeines (1)
- Agrarwissenschaften (1)
- Informatik - Bioinformatik (1)
- Informatik - Theoretische Informatik (1)
- Medizin - Humangenetik (1)
- BWL - Unternehmensforschung, Operations Research (1)
- Geowissenschaften / Geographie - Wirtschaftsgeographie (1)
- Medizin - Anatomie, Physiologie, Cytologie (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Frieden und Konflikte, Sicherheit (1)
- Amerikanistik - Literatur (1)
- BWL - Unternehmensgründung, Start-ups, Businesspläne (1)
- Politik - Internationale Politik - Region: Afrika (1)
- Kunst - Fotografie und Film (1)
- Gesundheit - Gesundheitswesen (1)
- Verkehrswissenschaft (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Europäische Union (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Globalisierung, pol. Ökonomie (1)
- Tourismus - Hotelfach / Gaststättengewerbe (1)
- Anglistik - Literatur (1)
- Geowissenschaften / Geographie - Bevölkerungsgeographie, Stadt- u. Raumplanung (1)
- Medien / Kommunikation - Technische Kommunikation (1)
- Physik - Kernphysik, Teilchenphysik, Molekularphysik, Festkörperphysik (1)
- Kulturwissenschaften - Sonstiges (1)
- Landschaftsarchitektur, Landespflege, Gartenbau (1)
- Soziologie - Arbeit, Beruf, Ausbildung, Organisation (1)
- Chemie - Analytische Chemie (1)
- Kunst - Architektur, Baugeschichte, Denkmalpflege (1)
- Soziologie - Kultur, Technik und Völker (1)
- BWL - Marktforschung (1)
- Ingenieurwissenschaften - Allgemeines (1)
- Führung und Personal - Mitarbeitermotivation (1)
- Ingenieurwissenschaften - Maschinenbau (1)
- Ingenieurwissenschaften - Nachrichtentechnik / Kommunikationstechnik (1)
- Informatik - Computerlinguistik (1)
- Jura - Steuerrecht (1)
-
Analytic and Strategic Approaches to the Development of International (European) Markets
Taking the Example of the US-Pixel-Magic Imaging Company©2000 Diplomarbeit -
Regional Marketing and the Strategic Market Planning Approach to Attract Business and Industry Case Study
Orange County, California, USA©2002 Diplomarbeit -
Small and medium-sized enterprises, globalization and the internet
©2002 Masterarbeit -
-
The Language of Pictures in Print Media Advertising
©2001 Diplomarbeit -
The Global Semiconductor Industry
©2000 Bachelorarbeit -
-
Employer Branding
A holistic concept of Strategic Brand Management for attracting and retaining a companys Right Potentials - with the example of Degussa AG©2006 Diplomarbeit -
Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International©2005 Diplomarbeit -
Building Consumer Good Brands in China
From the Perspective of Enterprises from Western Countries©2004 Diplomarbeit -
The Transforming Power of Business-to-Business Electronic Business
©2002 Diplomarbeit -
Critical Success Factors of Mobile Payment
©2002 Masterarbeit -
Corporate Reputation and its Importance for Business Success
A European Perspective and its Implication for Public Relations Consultancies©2002 Masterarbeit -
-
-
-
Nonparametric Inference of Utilites
Entropy Analysis with Applications to Consumer Theory©2006 Doktorarbeit / Dissertation -
IMC: strong in theory but struggling in practice
Practical guidance for the adaptation of IMC©2006 Bachelorarbeit -
-
-
-
-