-
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (10)
- BWL - Investition und Finanzierung (7)
- BWL - Handel und Distribution (6)
- BWL - Marktforschung (6)
- Tourismus - Sonstiges (6)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (5)
- Führung und Personal - Sonstiges (5)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (4)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (2)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (2)
- Informatik - Künstliche Intelligenz (1)
- BWL - Informationswissenschaften, Informationsmanagement (1)
- Psychologie - Entwicklungspsychologie (1)
- Geowissenschaften / Geographie - Sonstiges (1)
- Führung und Personal - Burnout, Stress am Arbeitsplatz (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Entwicklungspolitik (1)
- BWL - Recht (1)
- Medien / Kommunikation - Technische Kommunikation (1)
- Biologie - Sonstige Themen (1)
- Medizin - Anatomie, Physiologie, Cytologie (1)
- Informatik - Software (1)
- Anglistik - Literatur (1)
- Medien / Kommunikation - Film und Fernsehen (1)
- VWL - Makroökonomie, allgemein (1)
- Geowissenschaften / Geographie - Geologie, Mineralogie, Bodenkunde (1)
- Gesundheit - Sonstiges (1)
- Ingenieurwissenschaften - Schiffstechnik, Schiffsbau, Ozeantechnik (1)
- Pädagogik - Wissenschaft, Theorie, Anthropologie (1)
- Didaktik - Englisch - Pädagogik, Sprachwissenschaft (1)
- Ingenieurwissenschaften - Wirtschaftsingenieurwesen (1)
- BWL - Unternehmensgründung, Start-ups, Businesspläne (1)
- Kulturwissenschaften - Europa (1)
- Kunst - Sonstiges (1)
- BWL - Unternehmenskommunikation (1)
- Verkehrswissenschaft (1)
- Tourismus - Hotelmanagement (1)
- Agrarwissenschaften (1)
- Ingenieurwissenschaften - Energietechnik (1)
- Psychologie - Arbeit, Betrieb, Organisation und Wirtschaft (1)
- Geowissenschaften / Geographie - Regionalgeographie (1)
- Betriebswirtschaftslehre (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Frieden und Konflikte, Sicherheit (1)
-
-
Blauwestad
Recreation and Tourism in the Blauwestad - Monitoring and customer research©2008 Bachelorarbeit -
How important is Web 2.0 for the tourism sector and how can the industry apply to this trend?
Business Research Project©2009 Bachelorarbeit -
Customer Satisfaction Measurement on the Internet
©1999 Diplomarbeit -
The Concept of Strategic Fit
©2010 Masterarbeit -
Code-Switching in Computer-Mediated Communication
A Case-Study of Croatian-English Discussion Forums©2007 Magisterarbeit -
Word-of-Mouth: Influences on the choice of Recommendation Sources
©1998 Magisterarbeit -
Do Southern English airline passangers consider airlines` environmental commitment/policy in their purchase decision making?
And can airlines gain a competitive advantage by being environmentally responsible?©2007 Bachelorarbeit -
IPO Underpricing in Germany - Empirical Analysis of Influencing Variables
©2011 Masterarbeit -
The Use of Pop Songs in the EFL Classroom
©2009 Diplomarbeit -
Cultural Knowledge
An Ethical Deconstruction of the Concept as a Foundation for Respect for Cultural Differences from a Post-Colonial and Levinasian Perspective©2010 Masterarbeit -
-
A study of eco-labelling in Spain and tourism decision making
The German experience©2009 Bachelorarbeit -
Impact of Overoptimism and Overconfidence on Economic Behavior
Literature Review, Measurement Methods and Empirical Evidence©2007 Diplomarbeit -
-
-
Organisational Cultures: Networks, Clusters, Alliances
©2009 Studienarbeit -
-
Women's advancement in the German hospitality industry despite of the glass ceiling
©2010 Bachelorarbeit -
Sourcing Start-up Success
Towards a Model of Successful Intercultural Transfer and Adaption©2011 Magisterarbeit -
-
Effects of Minimum Wage Policy on Poverty in Argentina
©2009 Bachelorarbeit -
Managing Dynamic Capabilities in Alliance Portfolios
©2008 Diplomarbeit -
-