-
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (11)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (4)
- BWL - Marktforschung (3)
- BWL - Unternehmenskommunikation (3)
- Geowissenschaften / Geographie - Bevölkerungsgeographie, Stadt- u. Raumplanung (1)
- BWL - Handel und Distribution (1)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (1)
- Tourismus - Hotelmanagement (1)
-
Methods for Assessing Brand Value
A Comparison between the Interbrand Model and the BBDOs Brand Equity Evaluator model©2007 Masterarbeit -
Employer Branding
A holistic concept of Strategic Brand Management for attracting and retaining a companys Right Potentials - with the example of Degussa AG©2006 Diplomarbeit -
-
Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International©2005 Diplomarbeit -
Building Consumer Good Brands in China
From the Perspective of Enterprises from Western Countries©2004 Diplomarbeit -
The impact of a strong global Employer Brand in the war for talent
©2009 Bachelorarbeit -
Accounting for brands according to US-GAAP and IAS
©2003 Diplomarbeit -
Messung der Markenstärke von Retail Brands
Mit Hilfe des Partial-Least-Squares-Verfahrens©2006 Diplomarbeit -
-
Markenbewertung und Brand Scorecard
Neue Möglichkeiten zur Markensteuerung bei Nutzfahrzeugen der Marke Mercedes-Benz©2002 Diplomarbeit -
Future Brands - Markenführung in einer vernetzten Welt
©2002 Diplomarbeit