-
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (49)
- BWL - Investition und Finanzierung (43)
- BWL - Handel und Distribution (29)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (16)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (16)
- BWL - Marktforschung (8)
- Führung und Personal - Sonstiges (6)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (5)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (5)
- BWL - Controlling (5)
- BWL - Wirtschaftspolitik (4)
- BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern (4)
- Informatik - Internet, neue Technologien (3)
- Informatik - Software (3)
- Tourismus - Sonstiges (3)
- BWL - Unternehmensgründung, Start-ups, Businesspläne (2)
- BWL - Unternehmensforschung, Operations Research (2)
- BWL - Sonstiges (2)
- Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management (2)
- Ingenieurwissenschaften - Allgemeines (2)
- BWL - Unternehmenskommunikation (2)
- BWL - Unternehmensethik, Wirtschaftsethik (2)
- Verkehrswissenschaft (2)
- BWL - Informationswissenschaften, Informationsmanagement (2)
- BWL - Wirtschafts- und Sozialgeschichte (1)
- Tourismus - Hotelfach / Gaststättengewerbe (1)
- BWL - Recht (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Europäische Union (1)
- Pädagogik - Wissenschaft, Theorie, Anthropologie (1)
- Ingenieurwissenschaften - Wirtschaftsingenieurwesen (1)
- Ingenieurwissenschaften - Maschinenbau (1)
- Pädagogik - Schulpädagogik (1)
- Kulturwissenschaften - Europa (1)
- VWL - Sonstiges (1)
- Tourismus - Hotelmanagement (1)
- Psychologie - Arbeit, Betrieb, Organisation und Wirtschaft (1)
- Ingenieurwissenschaften - Computertechnik (1)
- Betriebswirtschaftslehre (1)
-
-
Balancing Cultural and Corporate Identity Aspects in Standardising and/or Localising Websites
A Contingency Approach©2005 Diplomarbeit -
Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International©2005 Diplomarbeit -
-
-
Football World Cup 2010 in South Africa
A comparison between German football tourists' expectations and the planned tourism marketing activities of the venue Port Elizabeth©2008 Diplomarbeit -
Methods for Assessing Brand Value
A Comparison between the Interbrand Model and the BBDOs Brand Equity Evaluator model©2007 Masterarbeit -
Analytic and Strategic Approaches to the Development of International (European) Markets
Taking the Example of the US-Pixel-Magic Imaging Company©2000 Diplomarbeit -
-
-
The impact of a strong global Employer Brand in the war for talent
©2009 Bachelorarbeit -
Global Advertising in a Cultural Context
©2008 Diplomarbeit -
The label can give (imaginary) wings: The Placebo Effect of Energy Drinks
©2007 Diplomarbeit -
Nonparametric Inference of Utilites
Entropy Analysis with Applications to Consumer Theory©2006 Doktorarbeit / Dissertation -
IMC: strong in theory but struggling in practice
Practical guidance for the adaptation of IMC©2006 Bachelorarbeit -
Employer Branding
A holistic concept of Strategic Brand Management for attracting and retaining a companys Right Potentials - with the example of Degussa AG©2006 Diplomarbeit