-
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (21)
- BWL - Investition und Finanzierung (12)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (11)
- BWL - Handel und Distribution (4)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (4)
- Führung und Personal - Sonstiges (3)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (3)
- VWL - Makroökonomie, allgemein (3)
- Tourismus - Sonstiges (3)
- BWL - Controlling (2)
- BWL - Wirtschaftspolitik (2)
- Soziologie - Kultur, Technik und Völker (2)
- BWL - Marktforschung (2)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Frieden und Konflikte, Sicherheit (2)
- BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern (1)
- Theologie - Praktische Theologie (1)
- VWL - Internationale Wirtschaftsbeziehungen (1)
- Ingenieurwissenschaften - Luft- und Raumfahrttechnik (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Int. Organisationen u. Verbände (1)
- BWL - Sonstiges (1)
- Psychologie - Entwicklungspsychologie (1)
- BWL - Revision, Prüfungswesen (1)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (1)
- Energiewissenschaften (1)
- Medizin - Chirurgie, Unfall-, Sportmedizin (1)
- Medien / Kommunikation - Printmedien, Presse (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Europäische Union (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Globalisierung, pol. Ökonomie (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Entwicklungspolitik (1)
- Mathematik - Stochastik (1)
- Literaturwissenschaft - Allgemeines (1)
- Mathematik - Sonstiges (1)
- Geowissenschaften / Geographie - Geologie, Mineralogie, Bodenkunde (1)
- Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management (1)
- Politik - Klima- und Umweltpolitik (1)
- Agrarwissenschaften (1)
- Physik - Theoretische Physik (1)
- Geowissenschaften / Geographie - Regionalgeographie (1)
- BWL - Informationswissenschaften, Informationsmanagement (1)
-
The Transforming Power of Business-to-Business Electronic Business
©2002 Diplomarbeit -
Regional Marketing and the Strategic Market Planning Approach to Attract Business and Industry Case Study
Orange County, California, USA©2002 Diplomarbeit -
-
Analytic and Strategic Approaches to the Development of International (European) Markets
Taking the Example of the US-Pixel-Magic Imaging Company©2000 Diplomarbeit -
-
-
-
An analysis of "Product Placement" as a strategic communication instrument
With particular regard to its effects on viewers of cinema and television film©1998 Diplomarbeit -
Nonparametric Inference of Utilites
Entropy Analysis with Applications to Consumer Theory©2006 Doktorarbeit / Dissertation -
Linking Conjoint Analysis and QFD
Analyzing and Extending Conjoint Analytical Methodologies to Support Large Industrial Applications©1998 Diplomarbeit -
Marketing on the Internet and the implications of new technologies
Marketing strategies for Business-to-Consumer Electronic Commerce and the strategic implications of software agents and XML©1998 Diplomarbeit