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To evaluate 'demerger' as a strategic objective
©1997 Diplomarbeit -
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The Applicability of Western Management Practices in LDCs
The Indian Experience of French and German Companies©1997 Diplomarbeit -
Marketing on the Internet and the implications of new technologies
Marketing strategies for Business-to-Consumer Electronic Commerce and the strategic implications of software agents and XML©1998 Diplomarbeit -
Strategie und Struktur im Systemgeschäft
Unternehmenserfolg durch gemeinsame Optimierung von Leistungsangebot und Organisationsstruktur©1998 Diplomarbeit -
Knowledge Management
©1999 Wissenschaftliche Studie -
Implementing the Corporate Mission
©1994 Wissenschaftliche Studie -
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Creating Competitive Advantage with Electronic Commerce
A Study of the German Insurance Industry©1999 Masterarbeit -
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Mass Customisation
The impact of mass customisation-technologies on the clothing industry - focusing on the UK and Germany©1998 Diplomarbeit -
Let's trade fair in the textiles and sportswear industry
©1998 Diplomarbeit -
Das Management strategischer Wahrnehmung: Wahrnehmungen als Basis für strategische Planung und Entscheidungsfindung
Zur Handhabung der Wahrnehmungs- und Inkommensurabilitätsproblematik in Theorie und Praxis des strategischen Managements©1994 Diplomarbeit -
Organizational learning processes in international strategic alliances
©1997 Diplomarbeit -
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The Impact of the Internet on the Marketing of Travel Intermediaries
©1998 Diplomarbeit -
Customer Centric Business Models, two steps beyond Customer Relation Management
An Investigation in the process gap between "Customer Relation Management" and "Supply Chain Management"©2003 Masterarbeit -
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Eliminating Waste: A Principal Agent Model with respect to Human Capital
©2005 Diplomarbeit -
Managing an Ageing Workforce
The Impact of an Ageing Population on the German Labour Market and how Employers can deal with related Challenges©2006 Diplomarbeit -
Increasing competition and changing customer behavior in the German financial services sector
An analysis of market trends and their consequences for the business model of cooperative banks©2006 Masterarbeit -
A Contribution to Reduce Oil Consumption
A Non-Conventional Cross-Sector Strategy towards Energy Efficiency and Sustainability for Developing Countries©2006 Masterarbeit -