-
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (10)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (6)
- BWL - Handel und Distribution (6)
- Informatik - Angewandte Informatik (4)
- BWL - Investition und Finanzierung (4)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (4)
- Führung und Personal - Sonstiges (4)
- Tourismus - Sonstiges (3)
- VWL - Makroökonomie, allgemein (2)
- BWL - Marktforschung (2)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (2)
- BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern (1)
- Politik - Internationale Politik und Länderanalysen (1)
- Informatik - Künstliche Intelligenz (1)
- BWL - Controlling (1)
- BWL - Informationswissenschaften, Informationsmanagement (1)
- Informatik - Programmierung (1)
- Ingenieurwissenschaften - Luft- und Raumfahrttechnik (1)
- Elektrotechnik (1)
- Chemie - Makromolekulare Chemie, Polymerchemie (1)
- Medien / Kommunikation - Technische Kommunikation (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Europäische Union (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Entwicklungspolitik (1)
- Mathematik - Stochastik (1)
- Literaturwissenschaft - Allgemeines (1)
- Ingenieurwissenschaften - Nachrichtentechnik / Kommunikationstechnik (1)
- Chemie - Allgemeines (1)
- Ingenieurwissenschaften - Wirtschaftsingenieurwesen (1)
- Gesundheit - Sonstiges (1)
- Ingenieurwissenschaften - Schiffstechnik, Schiffsbau, Ozeantechnik (1)
- Ingenieurwissenschaften - Energietechnik (1)
- Ingenieurwissenschaften - Allgemeines (1)
- BWL - Unternehmenskommunikation (1)
- Amerikanistik - Literatur (1)
- Soziologie - Kultur, Technik und Völker (1)
- Informatik - Theoretische Informatik (1)
- Geowissenschaften / Geographie - Regionalgeographie (1)
- Touristik / Tourismus (1)
-
Marketing on the Internet and the implications of new technologies
Marketing strategies for Business-to-Consumer Electronic Commerce and the strategic implications of software agents and XML©1998 Diplomarbeit -
An analysis of "Product Placement" as a strategic communication instrument
With particular regard to its effects on viewers of cinema and television film©1998 Diplomarbeit -
Linking Conjoint Analysis and QFD
Analyzing and Extending Conjoint Analytical Methodologies to Support Large Industrial Applications©1998 Diplomarbeit -
User Buyer Behavior in the World Wide Web
An international empirical survey exploring the WWW Buyer Behavior of Users in Germany and the U.S.©1996 Diplomarbeit -
Cause-Related Marketing
Relevance and Application in British Cancer Charities - A Case Study Approach©2002 Diplomarbeit -