-
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (72)
- BWL - Unternehmensgründung, Start-ups, Businesspläne (50)
- BWL - Investition und Finanzierung (42)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (35)
- BWL - Handel und Distribution (29)
- Führung und Personal - Sonstiges (22)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (20)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (13)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (11)
- BWL - Controlling (8)
- BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern (6)
- BWL - Marktforschung (6)
- Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management (6)
- BWL - Recht (4)
- Informatik - Software (3)
- BWL - Unternehmensforschung, Operations Research (3)
- Tourismus - Sonstiges (3)
- BWL - Sonstiges (3)
- Verkehrswissenschaft (2)
- BWL - Unternehmenskommunikation (2)
- BWL - Unternehmensethik, Wirtschaftsethik (2)
- Tourismus - Hotelmanagement (2)
- Gesundheit - Gesundheitswissenschaften (1)
- Gesundheit - Pflegewissenschaft - Sonstiges (1)
- Chemie - Allgemeines (1)
- Elektrotechnik (1)
- Geowissenschaften / Geographie - Kartographie, Geodäsie, Geoinformationswissenschaften (1)
- Gesundheit - Gesundheitswesen (1)
- Führung und Personal - Recruiting (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Europäische Union (1)
- Geowissenschaften / Geographie - Bevölkerungsgeographie, Stadt- u. Raumplanung (1)
- Jura - Zivilrecht / Handelsrecht, Gesellschaftsrecht, Kartellrecht, Wirtschaftsrecht (1)
- BWL - Informationswissenschaften, Informationsmanagement (1)
- VWL - Makroökonomie, allgemein (1)
- Soziologie - Arbeit, Beruf, Ausbildung, Organisation (1)
- Ingenieurwissenschaften - Schiffstechnik, Schiffsbau, Ozeantechnik (1)
- Führung und Personal - Employer Branding (1)
- Pädagogik - Wissenschaft, Theorie, Anthropologie (1)
- Ingenieurwissenschaften - Allgemeines (1)
- Führung und Personal - Mitarbeitermotivation (1)
- Ingenieurwissenschaften - Wirtschaftsingenieurwesen (1)
- Ingenieurwissenschaften - Maschinenbau (1)
- Ingenieurwissenschaften - Nachrichtentechnik / Kommunikationstechnik (1)
- Kunst - Sonstiges (1)
- Jura - Zivilrecht / Arbeitsrecht (1)
- Betriebswirtschaftslehre (1)
-
Marketing on the Internet and the implications of new technologies
Marketing strategies for Business-to-Consumer Electronic Commerce and the strategic implications of software agents and XML©1998 Diplomarbeit -
An analysis of "Product Placement" as a strategic communication instrument
With particular regard to its effects on viewers of cinema and television film©1998 Diplomarbeit -
Customer Satisfaction Measurement on the Internet
©1999 Diplomarbeit -
-
-
-
The Global Semiconductor Industry
©2000 Bachelorarbeit -
-
-
-
Mass Customisation
The impact of mass customisation-technologies on the clothing industry - focusing on the UK and Germany©1998 Diplomarbeit -
-
Permission Marketing of Informediaries in M-Commerce Advertising
©2002 Diplomarbeit -
-
Small and medium-sized enterprises, globalization and the internet
©2002 Masterarbeit -
Regional Marketing and the Strategic Market Planning Approach to Attract Business and Industry Case Study
Orange County, California, USA©2002 Diplomarbeit -
Corporate Reputation and its Importance for Business Success
A European Perspective and its Implication for Public Relations Consultancies©2002 Masterarbeit -
Cause-Related Marketing
Relevance and Application in British Cancer Charities - A Case Study Approach©2002 Diplomarbeit -
Critical Success Factors of Mobile Payment
©2002 Masterarbeit -
-
Building Consumer Good Brands in China
From the Perspective of Enterprises from Western Countries©2004 Diplomarbeit -
-
Language and Business
International Communication Strategies in Saxon Small and Medium-Sized Companies©2004 Doktorarbeit / Dissertation -
-
Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International©2005 Diplomarbeit