-
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (10)
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (9)
- BWL - Handel und Distribution (3)
- Führung und Personal - Sonstiges (3)
- BWL - Investition und Finanzierung (2)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (2)
- Informatik - Angewandte Informatik (2)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Frieden und Konflikte, Sicherheit (1)
- Medien / Kommunikation - Printmedien, Presse (1)
- Ingenieurwissenschaften - Nachrichtentechnik / Kommunikationstechnik (1)
- BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern (1)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Internationale Beziehungen (1)
- Tourismus - Sonstiges (1)
- BWL - Unternehmensethik, Wirtschaftsethik (1)
- BWL - Marktforschung (1)
- Amerikanistik - Literatur (1)
- Tourismus - Hotelmanagement (1)
-
Opportunism in supplier-buyer relationships
Establishing an effective governance structure in order to curtail unfair business practices©2006 Diplomarbeit -
Open Source Customer Relationship Management Solutions
Potential for an Impact of Open Source CRM Solutions on Small- and Medium Sized Enterprises©2008 Bachelorarbeit -
Cultural Differences as a Hidden Hurdle to Successful Business
Doing Business Between Germany and Spain©2011 Bachelorarbeit -
Strategic use of CRM
©2001 Masterarbeit -
Group Dynamics
The Nature of Groups & Dynamics of Informal Groups and Dysfunctions©2009 Studienarbeit -
-
-
Open Innovation and Business Success
©2009 Masterarbeit -
Achieving Business Value in Information Security
©2001 Diplomarbeit