-
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (15)
- BWL - Investition und Finanzierung (5)
- BWL - Handel und Distribution (4)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (3)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (3)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (2)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Europäische Union (2)
- Führung und Personal - Sonstiges (2)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Frieden und Konflikte, Sicherheit (2)
- Tourismus - Sonstiges (2)
- BWL - Controlling (1)
- BWL - Informationswissenschaften, Informationsmanagement (1)
- Amerikanistik - Literatur (1)
- Didaktik - BWL, Wirtschaftspädagogik (1)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (1)
- Gesundheit - Gesundheitswissenschaften (1)
- Informatik - Künstliche Intelligenz (1)
- Geowissenschaften / Geographie - Sonstiges (1)
- Amerikanistik - Sonstiges (1)
- Medizin - Humangenetik (1)
- Medizin - Chirurgie, Unfall-, Sportmedizin (1)
- Politik - Sonstige Themen (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Völkerrecht und Menschenrechte (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Entwicklungspolitik (1)
- VWL - Makroökonomie, allgemein (1)
- Geowissenschaften / Geographie - Geologie, Mineralogie, Bodenkunde (1)
- BWL - Marktforschung (1)
- Pädagogik - Wissenschaft, Theorie, Anthropologie (1)
- Jura - Europarecht, Völkerrecht, Internationales Privatrecht (1)
- Kunst - Sonstiges (1)
- BWL - Unternehmensethik, Wirtschaftsethik (1)
- Politik - Klima- und Umweltpolitik (1)
- Ingenieurwissenschaften - Allgemeines (1)
-
-
Corporate Social Responsibility & International Development
©2008 Diplomarbeit -
-
Corporate Social Responsibility as an International Marketing Approach
©2009 Diplomarbeit -
Social Reporting in Ireland and Germany - A Comparison
©2004 Diplomarbeit -
The Importance of Codes of Ethics
Examination of the Need of Business Ethics and the Efficient Usage of Codes of Ethics for Good Corporate Governance©2010 Masterarbeit -
Total Stakeholding: Leading stakeholder networks to sustainable success
©2011 Masterarbeit -
A Strategy for the Management of Digital Information Products
Customer Integration and Customer Involvement©2006 Masterarbeit -
Destination Image - Do Berlin´s tourist authorities have to consider cultural segmentation when developing marketing strategies relating to the place´s image in an era that refers to the global tourist?
An exploratory study of Arab-Islamic and Protestant European youths` pre-visitation image©2008 Masterarbeit -
An Approach to an Accountable Client-Communication Mix in the Banking Industry
Exemplified at WestLB AG©2007 Masterarbeit -
-
The influence of intellectual property rights on international business
©2003 Masterarbeit -
A Project Management Methodology for Multimedia Projects
Analysis of Existing Strategies and Creation of a New Concept©2002 Diplomarbeit -
Network Analysis and the organisation of events
©2001 Masterarbeit -
Strategic use of CRM
©2001 Masterarbeit