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- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (6)
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- Pädagogik - Hochschulwesen (1)
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Management Consulting at Faculties of Design - Opportunities and Limitations
An Investigation into carrying out Reforms in German Higher Education with the main Focus on Reform Attempts within the Study of Design. A Case Study Approach©2004 Masterarbeit -
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A Strategy for the Management of Digital Information Products
Customer Integration and Customer Involvement©2006 Masterarbeit -
A Contribution to Reduce Oil Consumption
A Non-Conventional Cross-Sector Strategy towards Energy Efficiency and Sustainability for Developing Countries©2006 Masterarbeit -
Analytic and Strategic Approaches to the Development of International (European) Markets
Taking the Example of the US-Pixel-Magic Imaging Company©2000 Diplomarbeit -
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Porter´s (1980) Generic Strategies, Performance and Risk
An Empirical Investigation with German Data©2008 Masterarbeit -
Situativer Einsatz der Blue Ocean Strategy
Konzeptionelle Grundlagen, Anwendungsfelder und kritische Würdigung anhand ausgewählter Fallbeispiele©2009 Magisterarbeit -
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Investment Strategies
How did different Investment Strategies perform when applied to an international portfolio?©2009 Masterarbeit -
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Technical Analysis - Myth or Magic?
©2010 Masterarbeit -
Equity Home Bias
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Reputation Management in Small and Medium-sized Enterprises
Analysis and evaluation of the use of Reputation Management. A survey of Small and Medium-sized Enterprises in Germany.©2007 Masterarbeit -
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Entwicklung einer modellhaften Strategy Map für gesundheitstouristische Destinationen
Eine theoretische Betrachtung zur Nutzung einer Strategy Map bei der Entwicklung einer Strategie zum Eintritt in den zweiten Gesundheitsmarkt©2018 Masterarbeit