Ergebnisse
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- BWL - Investition und Finanzierung (36)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (16)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (13)
- BWL - Marktforschung (13)
- Tourismus - Sonstiges (12)
- BWL - Handel und Distribution (11)
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (9)
- Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management (8)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (6)
- BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern (6)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (6)
- Führung und Personal - Sonstiges (4)
- Verkehrswissenschaft (2)
- Ingenieurwissenschaften - Allgemeines (2)
- Elektrotechnik (2)
- BWL - Unternehmenskommunikation (1)
- Führung und Personal - Mitarbeitermotivation (1)
- Führung und Personal - Recruiting (1)
- Führung und Personal - Führungsstile (1)
- Informatik - Computerlinguistik (1)
- Didaktik - E-Learning (1)
- Kulturwissenschaften - Sonstiges (1)
- Ingenieurwissenschaften - Energietechnik (1)
- Ingenieurwissenschaften - Schiffstechnik, Schiffsbau, Ozeantechnik (1)
- Informatik - IT-Security (1)
- Kunst - Fotografie und Film (1)
- Pharmazie (1)
- BWL - Controlling (1)
- BWL - Revision, Prüfungswesen (1)
- Gesundheit - Sport - Sportökonomie, Sportmanagement (1)
- Geowissenschaften / Geographie - Geologie, Mineralogie, Bodenkunde (1)
- Geowissenschaften / Geographie - Wirtschaftsgeographie (1)
- Soziologie - Familie, Frauen, Männer, Sexualität, Geschlechter (1)
- Didaktik - BWL, Wirtschaftspädagogik (1)
- BWL - Wirtschaftspolitik (1)
- BWL - Bank, Börse, Versicherung (1)
- BWL - Sonstiges (1)
- Ingenieurwissenschaften - Bauingenieurwesen (1)
- Informatik - Angewandte Informatik (1)
- Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media (1)
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Destination Image - Do Berlin´s tourist authorities have to consider cultural segmentation when developing marketing strategies relating to the place´s image in an era that refers to the global tourist?
An exploratory study of Arab-Islamic and Protestant European youths` pre-visitation image©2008 Masterarbeit -
Strings of Natural Languages
Unsupervised Analysis and Segmentation on the Expression Level©2006 Diplomarbeit -
Marketing Concept for the Friedrich Naumann Foundation
On the Example of the Regional Office of Johannesburg, Republic of South Africa©2003 Diplomarbeit -
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M-Business im Segment des BtoC
©2002 Diplomarbeit -
Online-Marketing im Segment der Young Potentials
©2010 Studienarbeit -
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Senioren als Zielgruppe des Handels
Status Quo und Perspektiven für ein demographisch wachsendes Segment©2006 Diplomarbeit -
Chinese Dual-Class Shares Listed in Hong Kong and Mainland China
An Analysis of the Price Discount for H- versus A-Shares©2007 Masterarbeit -
Customer Relationship Management for Luxury Skin Care Brands in the Selective Cosmetics Sector
A situational analysis considering communication tools, opportunities and limitations©2003 Diplomarbeit -
Intercultural Issues in Online Communication: A German-Egyptian Comparison
©2006 Diplomarbeit -
Strategic Design of B2B e-Marketplace Business Models
10 Strategic Design Considerations©2001 Diplomarbeit -
The great leap forward: The marketing of banking services in China
©1999 Masterarbeit -
Behavioural Targeting - An Online Analysis for Efficient Media Planning?
©2008 Masterarbeit -
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Potential of asset-backed securities for private investors
Future trend or dead end?©2003 Diplomarbeit -
Collapse analysis of externally prestressed structures
©2001 Masterarbeit -
Le marketing relationnel dans le secteur du luxe
©2006 Diplomarbeit -
Businessplan - Theoretical Guide
©2003 Projektarbeit -
IPO Underpricing in Germany - Empirical Analysis of Influencing Variables
©2011 Masterarbeit -
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Notierung mittelständischer Kapitalgesellschaften an der Rheinisch-Westfälischen Börse
Bestandsaufnahme und Ausweitungsmöglichkeiten©1995 Diplomarbeit -