-
Customer Satisfaction Measurement on the Internet
©1999 Diplomarbeit -
Mass Customisation
The impact of mass customisation-technologies on the clothing industry - focusing on the UK and Germany©1998 Diplomarbeit -
E-Learning and foreign languages
©2002 Diplomarbeit -
Building Consumer Good Brands in China
From the Perspective of Enterprises from Western Countries©2004 Diplomarbeit -
Möglichkeiten und Grenzen der Online-Marktforschung
©2008 Bachelorarbeit -
Behavioural Targeting - An Online Analysis for Efficient Media Planning?
©2008 Masterarbeit -
Destination Image - Do Berlin´s tourist authorities have to consider cultural segmentation when developing marketing strategies relating to the place´s image in an era that refers to the global tourist?
An exploratory study of Arab-Islamic and Protestant European youths` pre-visitation image©2008 Masterarbeit -
Das Produkt Stadt und seine Zielgruppen
Stadtmarketing am Beispiel der Kampagne 'be Berlin' unter besonderer Berücksichtigung der Zielgruppen der Ortsansässigen und damit verbundene Ziele©2008 Bachelorarbeit -
-
European B2C E-Commerce in the Banking Sector
©2008 Magisterarbeit