Ergebnisse
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- BWL - Investition und Finanzierung (8)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (6)
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (5)
- BWL - Wirtschaftspolitik (3)
- Tourismus - Sonstiges (3)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (3)
- Führung und Personal - Sonstiges (2)
- BWL - Handel und Distribution (2)
- BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern (2)
- Geowissenschaften / Geographie - Geologie, Mineralogie, Bodenkunde (1)
- Führung und Personal - Mitarbeitermotivation (1)
- Geowissenschaften / Geographie - Fremdenverkehrsgeographie (1)
- Politik - Internationale Politik - Region: Afrika (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Entwicklungspolitik (1)
- BWL - Unternehmensgründung, Start-ups, Businesspläne (1)
- BWL - Unternehmensethik, Wirtschaftsethik (1)
- Verkehrswissenschaft (1)
- Medizin - Biomedizinische Technik (1)
- Medizin - Humangenetik (1)
- Physik - Sonstiges (1)
- Ingenieurwissenschaften - Geotechnik (1)
- Physik - Angewandte Physik (1)
- Musikwissenschaft - Systematische Musikwissenschaft (1)
- Gesundheit - Gesundheitswissenschaften (1)
- Psychologie - Arbeit, Betrieb, Organisation und Wirtschaft (1)
- Soziologie - Kultur, Technik und Völker (1)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (1)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (1)
- BWL - Unternehmensforschung, Operations Research (1)
- BWL - Sonstiges (1)
- Kunst - Architektur, Baugeschichte, Denkmalpflege (1)
- Ingenieurwissenschaften - Bauingenieurwesen (1)
- Biologie - Sonstige Themen (1)
- Informatik - Theoretische Informatik (1)
- Informatik - Angewandte Informatik (1)
- BWL - Informationswissenschaften, Informationsmanagement (1)
- Medien / Kommunikation - Film und Fernsehen (1)
- Medien / Kommunikation - Sonstiges (1)
- Pädagogik - Schulpädagogik (1)
- Politik - Politische Theorie und Ideengeschichte (1)
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Quality Enhancement in Voluntary Carbon Market
©2008 Bachelorarbeit -
Asset Securitisation
Die Verbriefung von Kundenforderungen bei Kreditinstitutionen©2002 Diplomarbeit -
Commodity Futures - Enhanced Strategien zur Performancesteigerung?
Eine theoretische und empirische Analyse©2009 Diplomarbeit -
A better Employee Motivation through the Application of Public Feedback Processes
Enhancing the Effectiveness of Job Appraisals©2004 Diplomarbeit -
Environmental Strategies
Enhancing and Sustaining Organizational Performance by Implementing Pollution Prevention©2003 Diplomarbeit -
'Does Self-Compassion increase the Authenticity of a leader?'
How Self-Compassion can enhance Authentic Leadership Development©2013 Masterarbeit -
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Der Dritte-Person-Effekt in der Werbung
©1997 Diplomarbeit -
Performancemessung und -attribution
Theoretische Analyse und praktische Anwendung der gängigen Verfahren©2002 Diplomarbeit -
Oscillatory Flow Effects on Rat Aortic Smooth Muscle Cells
©1997 Diplomarbeit -
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Theorie und Numerik unterschiedlicher Elementformulierungen von Scheibenproblemen
©2010 Bachelorarbeit -
Introduction of blockchain into the commodity trading process
Understanding the relationship between radical innovation and the value chain model in the case of commodity trading©2018 Masterarbeit -
International Capital Flows: Economic Problems and Policy Implications
©2000 Diplomarbeit -
"Critical" situations in multicultural teams: The role of emotions
©2004 Magisterarbeit -
Carl Schmitt’s distinction between friend and enemy in the Colombian armed conflict
Emergence of the conflict, radicalization of the enmity and prospects of reconciliation©2020 Studienarbeit -
Topographical Measurements of Water Waves at a Matrix of Measuring Points
©2000 Projektarbeit -
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An analysis of the Product and Market functions of Asset-Backed Securitization
Retrospect and Prospect©2008 Bachelorarbeit -
The Concept of Strategic Fit
©2010 Masterarbeit -
e-Government and e-Governance in Developing Countries
Preconditions for Their Implementation - A Case Study of Indonesia©2002 Diplomarbeit -
A comparison of classroom discourse in two countries
©2010 Masterarbeit -
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"Eventually, you will bond for life"
A study of the relationship between Event Marketing and Customer Bonding©2003 Diplomarbeit