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Knowledge Management
©1999 Wissenschaftliche Studie -
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Wertorientierte Unternehmensführung
Srategieentwicklung, operative Umsetzung und anreizkompatible Vergütungssysteme©1999 Diplomarbeit -
Implementing the Corporate Mission
©1994 Wissenschaftliche Studie -
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Shareholder Value im deutschen Bankgeschäft
Wertentwicklung im deutschen Bankwesen im Lichte marktwertorientierter Unternehmensführung©1996 Diplomarbeit -
Liberalisation of the Indian economy
Issues involving scope of foreign direct investment and its impact on the Indian economy©2001 Diplomarbeit -
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Eliminating Waste: A Principal Agent Model with respect to Human Capital
©2005 Diplomarbeit -
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Managing Dynamic Capabilities in Alliance Portfolios
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The enterprise 2.0 concept applied to lean software development©2007 Masterarbeit -
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Potential for an Impact of Open Source CRM Solutions on Small- and Medium Sized Enterprises©2008 Bachelorarbeit -
Die Anwendung von Critical Chain Projektmanagement
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An Approach to an Accountable Client-Communication Mix in the Banking Industry
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An empirical investigation of supermarket differentiation
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Electronic Real Estate in Europe
View and Contrast of the Approaches of Germany and United Kingdom©2007 Masterarbeit -
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Corporate Social Responsibility as an International Marketing Approach
©2009 Diplomarbeit