-
- BWL - Investition und Finanzierung (58)
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (50)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (48)
- BWL - Handel und Distribution (34)
- BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik (14)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (13)
- Tourismus - Sonstiges (12)
- VWL - Makroökonomie, allgemein (9)
- BWL - Marktforschung (9)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (8)
- Führung und Personal - Sonstiges (8)
- BWL - Wirtschaftspolitik (6)
- BWL - Controlling (4)
- Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management (4)
- BWL - Sonstiges (3)
- BWL - Informationswissenschaften, Informationsmanagement (2)
- Informatik - Software (2)
- BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern (2)
- Energiewissenschaften (2)
- Tourismus - Hotelmanagement (2)
- BWL - Unternehmenskommunikation (2)
- VWL - Verkehrsökonomie (1)
- VWL - Internationale Wirtschaftsbeziehungen (1)
- Gesundheit - Pflegewissenschaft - Sonstiges (1)
- Amerikanistik - Sonstiges (1)
- Elektrotechnik (1)
- Design (Industrie, Grafik, Mode) (1)
- Agrarwissenschaften (1)
- Politik - Internationale Politik - Region: Afrika (1)
- BWL - Wirtschafts- und Sozialgeschichte (1)
- Medien / Kommunikation - Printmedien, Presse (1)
- BWL - Unternehmensforschung, Operations Research (1)
- Verkehrswissenschaft (1)
- Tourismus - Hotelfach / Gaststättengewerbe (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Entwicklungspolitik (1)
- Informatik - Internet, neue Technologien (1)
- Mathematik - Stochastik (1)
- Mathematik - Sonstiges (1)
- Physik - Kernphysik, Teilchenphysik, Molekularphysik, Festkörperphysik (1)
- Ingenieurwissenschaften - Schiffstechnik, Schiffsbau, Ozeantechnik (1)
- Informatik - Angewandte Informatik (1)
- Ingenieurwissenschaften - Allgemeines (1)
- Ingenieurwissenschaften - Wirtschaftsingenieurwesen (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Int. Organisationen u. Verbände (1)
- Ingenieurwissenschaften - Maschinenbau (1)
- BWL - Unternehmensethik, Wirtschaftsethik (1)
- VWL - Sonstiges (1)
- Jura - Steuerrecht (1)
- Betriebswirtschaftslehre (1)
- Mathematik - Statistik (1)
-
Marketing on the Internet and the implications of new technologies
Marketing strategies for Business-to-Consumer Electronic Commerce and the strategic implications of software agents and XML©1998 Diplomarbeit -
An analysis of "Product Placement" as a strategic communication instrument
With particular regard to its effects on viewers of cinema and television film©1998 Diplomarbeit -
Customer Satisfaction Measurement on the Internet
©1999 Diplomarbeit -
Linking Conjoint Analysis and QFD
Analyzing and Extending Conjoint Analytical Methodologies to Support Large Industrial Applications©1998 Diplomarbeit -
-
-
The Global Semiconductor Industry
©2000 Bachelorarbeit -
-
-
-
Mass Customisation
The impact of mass customisation-technologies on the clothing industry - focusing on the UK and Germany©1998 Diplomarbeit -
Let's trade fair in the textiles and sportswear industry
©1998 Diplomarbeit -
User Buyer Behavior in the World Wide Web
An international empirical survey exploring the WWW Buyer Behavior of Users in Germany and the U.S.©1996 Diplomarbeit -
-
The Language of Pictures in Print Media Advertising
©2001 Diplomarbeit -
Permission Marketing of Informediaries in M-Commerce Advertising
©2002 Diplomarbeit -
-
-
-
Small and medium-sized enterprises, globalization and the internet
©2002 Masterarbeit -
Regional Marketing and the Strategic Market Planning Approach to Attract Business and Industry Case Study
Orange County, California, USA©2002 Diplomarbeit -
Corporate Reputation and its Importance for Business Success
A European Perspective and its Implication for Public Relations Consultancies©2002 Masterarbeit -
Marketing Concept for the Friedrich Naumann Foundation
On the Example of the Regional Office of Johannesburg, Republic of South Africa©2003 Diplomarbeit -
Cause-Related Marketing
Relevance and Application in British Cancer Charities - A Case Study Approach©2002 Diplomarbeit -
Critical Success Factors of Mobile Payment
©2002 Masterarbeit