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Le marketing relationnel dans le secteur du luxe
©2006 Diplomarbeit -
Analytic and Strategic Approaches to the Development of International (European) Markets
Taking the Example of the US-Pixel-Magic Imaging Company©2000 Diplomarbeit -
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India as Destination for Western retailers
Opportunities, Challenges and Strategic Decisions©2008 Diplomarbeit -
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IMC: strong in theory but struggling in practice
Practical guidance for the adaptation of IMC©2006 Bachelorarbeit -
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Möglichkeiten und Grenzen von Gutscheinen im Affiliate-Marketing
©2011 Bachelorarbeit -
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Will Predictive Behavioral Targeting Change Online & Direct Marketing Ways?
©2009 Masterarbeit -
Suchmaschinen-Marketing als Teil des Online-Marketings
©2010 Masterarbeit -
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Newsletter-Konzeption
Leitfaden für die Erstellung eines professionellen E-Mail-Marketing-Newsletters für den B-to-B-Bereich©2008 Bachelorarbeit -
Quality Enhancement in Voluntary Carbon Market
©2008 Bachelorarbeit -
Football World Cup 2010 in South Africa
A comparison between German football tourists' expectations and the planned tourism marketing activities of the venue Port Elizabeth©2008 Diplomarbeit -
Complaint Management and Internal Marketing
The role and importance of Internal Marketing in Complaint Management Processes©2008 Bachelorarbeit -
Network Marketing als Geschäftsidee
Theoretische Grundlagen und deren Umsetzung im Rahmen eines ausgewählten Gründungsprojektes im Bereich Wellness und Gesundheit©2008 Diplomarbeit -
Permission Marketing
Entwicklung und Perspektiven des erlaubnisbasierten E-Mail-Marketings©2008 Bachelorarbeit -
An Approach to an Accountable Client-Communication Mix in the Banking Industry
Exemplified at WestLB AG©2007 Masterarbeit -
Nonparametric Inference of Utilites
Entropy Analysis with Applications to Consumer Theory©2006 Doktorarbeit / Dissertation