-
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (5)
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (4)
- BWL - Customer-Relationship-Management, CRM (3)
- BWL - Investition und Finanzierung (2)
- VWL - Makroökonomie, allgemein (2)
- BWL - Marktforschung (2)
- Informatik - Wirtschaftsinformatik (2)
- Jura - Zivilrecht / Handelsrecht, Gesellschaftsrecht, Kartellrecht, Wirtschaftsrecht (1)
- BWL - Wirtschafts- und Sozialgeschichte (1)
- Biologie - Sonstige Themen (1)
- Medien / Kommunikation - Film und Fernsehen (1)
- Energiewissenschaften (1)
- BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern (1)
- Informatik - Computerlinguistik (1)
- Anglistik - Literatur (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Frieden und Konflikte, Sicherheit (1)
- Politik - Politische Theorie und Ideengeschichte (1)
- Politik - Internationale Politik - Thema: Entwicklungspolitik (1)
- Politik - Internationale Politik - Region: Osteuropa (1)
- Politik - Internationale Politik - Region: USA (1)
-
Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International©2005 Diplomarbeit -
Balancing Cultural and Corporate Identity Aspects in Standardising and/or Localising Websites
A Contingency Approach©2005 Diplomarbeit -
Employer Branding
A holistic concept of Strategic Brand Management for attracting and retaining a companys Right Potentials - with the example of Degussa AG©2006 Diplomarbeit -
The label can give (imaginary) wings: The Placebo Effect of Energy Drinks
©2007 Diplomarbeit -
Methods for Assessing Brand Value
A Comparison between the Interbrand Model and the BBDOs Brand Equity Evaluator model©2007 Masterarbeit