-
- BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation (7)
- BWL - Handel und Distribution (6)
- Führung und Personal - Sonstiges (2)
- BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing (2)
- BWL - Investition und Finanzierung (1)
- Amerikanistik - Literatur (1)
- BWL - Controlling (1)
- Literaturwissenschaft - Allgemeines (1)
- Soziologie - Arbeit, Beruf, Ausbildung, Organisation (1)
- Kulturwissenschaften - Sonstiges (1)
- Pädagogik - Wissenschaft, Theorie, Anthropologie (1)
- Kulturwissenschaften - Europa (1)
- BWL - Unternehmenskommunikation (1)
- Musikwissenschaft - Systematische Musikwissenschaft (1)
- Soziologie - Soziales System, Sozialstruktur, Klasse, Schichtung (1)
-
-
Destination Image - Do Berlin´s tourist authorities have to consider cultural segmentation when developing marketing strategies relating to the place´s image in an era that refers to the global tourist?
An exploratory study of Arab-Islamic and Protestant European youths` pre-visitation image©2008 Masterarbeit -
-
-
Cultural Differences as a Hidden Hurdle to Successful Business
Doing Business Between Germany and Spain©2011 Bachelorarbeit -
Cross-cultural Code Switching and Application
©2010 Studienarbeit -
Cultural Diversity Management in Organizations
Psychological Variables Diversity Trainings©2011 Magisterarbeit